۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۰۹۱۹۸

برگزاری دوره تابستانه ارتقای دروس در مدرسه آیت الله قاضی دزفول

برگزاری دوره تابستانه ارتقای دروس در مدرسه آیت الله قاضی دزفول
حجت الاسلام خسروی فر از برگزاری دوره تابستانه ارتقای دروس برای نخستین بار در سطح استان از سوی مدرسه آیت الله قاضی خبر داد.
حجت الاسلام غلامرضا خسروی فر، معاون­ آموزش مدرسه ­علمیه­ آیت ­الله ­قاضی ­دزفول، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از حضور طلاب پایه‌های اول تا سوم سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ در دوره تابستانه ارتقای دروس خبر داد و گفت: این دوره از اول مردادماه تا نیمه اول شهریورماه با حضور اساتید تراز اول حوزه در سه محور اخلاق، عقاید، و ادبیات عرب برگزار می‌شود.

معاون آموزش مدرسه علمیه آیت الله قاضی با بیان اینکه ۲۲ طلبه برای حضور در دوره نام نویسی کردند، افزود: طی توافق صورت گرفته با معاونت آموزش استان تصمیم بر آن شد تا طلاب در صورت موفقیت در این دوره از شرکت در کلاس‌های طول ترم و امتحانات دی ماه معاف شوند.

این مقام مسؤول بیان داشت: دوره تابستانه ارتقای دروس برای نخستین بار در سطح استان در مدرسه آیت الله قاضی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام خسروی در ادامه با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید از میان دارندگان مدرک متوسطه اول و دوم پذیرش خواهیم داشت، گفت: تاکنون ۱۵ علاقه‌مند برای تحصیل در حوزه به معاونت مراجعه کردند ضمن اینکه پیرامون تکمیل ظرفیت پایه‌های دوم تا دهم، مراجعه کنندگانی داریم.

وی با بیان اینکه داشتن کد طلبگی، داشتن شرایط انتقال و یا مهمان و ثبت درخواست در سامانه، نداشتن مشکل تهذیبی با ارائه تأییدیه اخلاقی از سوی مدرسه مبدأ شرایط مدرسه آیت الله قاضی در پذیرش طلاب است، تصریح کرد: داوطلبان برای ارزیابی اولیه همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۳ با در دست داشتن ریزنمرات و گواهی اخلاق خود به معاونت آموزش مدرسه مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۶۱۴۲۳۲۹۶۰۰ تماس داشته باشند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات