۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۶۰۴۳۳۱
حجت الاسلام شکریان خبر داد؛

برگزاری گردهمایی مبلغان دینی مازندران در آستانه ماه رمضان

برگزاری گردهمایی مبلغان دینی مازندران در آستانه ماه رمضان
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری گردهمایی علما و روحانیان استان از برگزاری گردهمایی بزرگ علما و روحانیان استان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری گردهمایی علما و روحانیان استان از برگزاری گردهمایی بزرگ علما و روحانیان استان در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد.
 
وی با بیان این که این گردهمایی روز پنج شنبه، دوازدهم اردیبهشت ماه با عنوان طلایه داران تبلیغ و گام دوم انقلاب در ساری برگزار خواهد شد، افزود: پیش بینی ما شرکت بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از مبلغان دینی سراسر استان است.
 
حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که ماه مبارک رمضان یک فرصت مغتنمی برای تقویت منبر‌های تبلیغی است، گفت: مباحث بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین رونق تولید در منبر‌های ماه مبارک رمضان از سوی مبلغان دینی برای مردم تبیین و تشریح خواهد شد.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود ساماندهی و تقویت جلسات تفسیر قرآن را از جمله دیگر برنامه‌های این سازمان در ماه مبارک رمضان عنوان کرد و افزود: در حال حاضر حدود ۵۰ جلسه تفسیر قرآن به صورت هفتگی از سوی علما و روحانیان در شهر‌های مختلف استان برگزار می‌شود.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران با بیان این که در ماه مبارک رمضان به طور حتم این گونه جلسات افزایش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: نشست مشترک با مفسران قرآن کریم نیز پیش از ماه مبارک رمضان برگزار و زحمات و تلاش‌های این شخصیت‌های اثرگذار تجلیل به عمل خواهد آمد.
 
وی تأکید کرد: باید علاوه بر مسأله قرائت قرآن کریم، محتوا، تفسیر، تربیت قرآنی و همچنین سبک زندگی قرآنی در ماه مبارک رمضان از سوی مفسران قرآن کریم برای مردم تببین شود.
 
مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نشست اختتامیه مسابقه محصولات قرآنی کشور در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نشست یازدهم اردیبهشت با هدف معرفی محصولات برتر قرآنی برگزار و از نفرات برتر از این مسابقه کشوری تجلیل خواهد شد.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان رونق تولید اشاره کرد و با بیان این که وظیفه بخش‌های فرهنگی کشور، فرهنگ سازی برای تحقق شعار سال جدید است، گفت: باید با تدوین و اجرای برنامه‌های مناسب فرهنگی استفاده از کالای ایرانی و تولیدات داخلی به عنوان یک فرهنگ در کشورمان نهادینه شود.
 
حجت الاسلام شکریان با بیان این که تبیین شعار سال یکی از مهم‌ترین محور‌های برنامه‌های مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان است، بیان داشت: تبیین مسأله رونق تولید و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب از سوی مبلغان دینی می‌تواند آثار و برکات خوبی در جامعه داشته باشد./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات