۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۵۹۹۲۴۰
امام جمعه بابلسر:

فاصله گرفتن مدیران از تفکر انقلابی، خطری بزرگ برای نظام است

فاصله گرفتن مدیران از تفکر انقلابی، خطری بزرگ برای نظام است
امام جمعه بابلسر با اشاره به این که متأسفانه برخی از مدیران از تفکر انقلابی و جهادی فاصله گرفتند، آن را خطر بزرگی برای نظام اسلامی دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر امروز در سمینار ائمه جمعه استان در این شهرستان که با موضوع تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برگزار شد با بیان این که مقام معظم رهبری در این بیانیه راهکار‌های بسیار مناسبی برای پیشرفت و توسعه کشور در گام دوم انقلاب ارائه کردند، گفت: مسؤولان تلاش کنند تا مطالبات مقام معظم رهبری در این بیانیه کاملاً محقق شود.
 
وی از بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان منشور و راهبردی مهم در آغاز دهه پنجم انقلاب یاد کرد و افزود: این بیانیه مهم وظیفه و تکلیف آحاد جامعه به ویژه مدیران و مسؤولان کشور را مشخص کرده است.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مسؤولان نگاه خود را نسبت به چنین بیانیه‌ها و پیام‌های مهم تغییر دهند، خاطرنشان کرد: امروز کشورمان نیازمند نگاه اجرایی و عملیاتی مسؤولان به این بیانیه مهم است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بیانیه گام دوم نشان از اشراف و مدیریت عالمانه مقام معظم رهبری نسبت به کشور و نظام اسلامی است، تصریح کرد: این بیانیه مهم نیازمند کار جدی و مضاعف از سوی همه مدیران و مسؤولان کشور است.
 
حجت الاسلام قلی پور با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب اقدامی رو به جلو برای پیشرفت کشور در چهل سال آینده است، خاطرنشان کرد: مسؤولان بخش‌های مختلف وظیفه دارند با بهره گیری از تجربیات چهل سال اخیر از همه ظرفیت‌های موجود در جهت رشد و بالندگی کشور بهره گیرند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که بیانیه گام دوم انقلاب نشان از دوراندیشی مقام معظم رهبری نسبت به آینده کشور است، تصریح کرد: ایشان در دهه‌های اخیر همواره با رهنمود‌های خود مسیر پیشرفت و توسعه کشور را به مسؤولان نشان دادند، اما متأسفانه مدیران کشور در برخی مواقع آن طور که شایسته بوده عمل به وظیفه نکرده اند.
 
امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز یکی از مهم‌ترین وظایف آحاد جامعه به ویژه مسؤولان کشور صیانت از انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: عمل به رهنمود‌های مقام معظم رهبری بهترین راه صیانت از انقلاب و دستاورد‌های آن است.
 
حجت الاسلام قلی پور با تأکید براین که متأسفانه امروز برخی از مدیران از تفکر انقلابی و جهادی فاصله گرفته اند، خاطرنشان کرد: رفع بسیاری از مشکلات امروز کشور با مدیریت جهادی و تفکر انقلابی امکان پذیر خواهد بود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات