۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۷
کد خبر: ۵۹۵۵۳۶
با سخنرانی آیت الله خاتمی؛

همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی در قم برگزار شد

همایش بزرگ سوگواره یاس نبوی در قم برگزار شد
همایش بزرگ فاطمیه ویژه مبلغان سوگواره یاس نبوی با حضور جمع زیادی از مبلغان و همراه با سخنرانی آیت‌الله خاتمی در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش بزرگ فاطمیه ویژه مبلغان سوگواره یاس نبوی با حضور جمع زیادی از مبلغان به همت سازمان اوقاف و امور خیریه کشور پیش از ظهر چهارشنبه در مجتمع فرهنگی امامزاده سید علی(ع) قم برگزار شد.

آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به عنوان سخنران ویژه در این همایش حضور داشت با اشاره به اهمیت کار تبلیغ دین به بیان موضوعاتی پرداخت که لازم است در شرایط امروز توسط مبلغان مورد توجه قرار بگیرد.

وی همچنین به بیان نکاتی از مسائل روز جامعه به ویژه سیاست خارجه و مشکلات استکبار با انقلاب اسلامی پرداخت و تأکید کرد که انقلاب اسلامی مردم ما را از بردگی استکبار رها کرد که این دستاورد کمی برای یک انقلاب به شمار نمی رود.

در ابتدای این همایش که همراه با حضور جمع زیادی از مدیران و معاونان سازمان اوقاف و جمع کثیری از مبلغان طرح سوگواره یاس نبوی بود، حجت‌‌الاسلام هادی شفیع‌زاده مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف طی سخنانی به اهمیت امر تبلیغ دین به عنوان یکی از وظایف ذاتی این سازمان اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 12 هزار نفر مبلغ مذهبی طی هفت مناسبت مذهبی به مناطق مختلف کشور اعزام شده اند.

در ادامه این همایش حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری از وعاظ و مبلغان مشهور کشورمان به معرفی کتاب سوژه سخن پرداخت و نکات مهم تبلیغی در ایام فاطمیه را یادآور شد.

پخش نماهنگی ویژه ایام فاطمیه و شعرخوانی صابر خراسانی شاعر آیینی کشورمان، دیگر بخش‌های این همایش بود.

گفتنی است سوگواره یاس نبوی ویژه ایام فاطمیه با محوریت بقاع متبرکه امامزادگان و با اعزام مبلغان روحانی از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه به شهرها و روستاهای مختلف در سراسر کشور اجرایی می‌شود./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات