۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۹۱۲۵۸
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبر داد؛

اعزام بیش از 40 مبلغ به مدارس لرستان

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان از اعزام بیش از 40 مبلغ خواهر و برادر در مدارس استان به منظور تربیت دینی دانش آموزان خبر داد.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به آغاز سال تحصیلی مدارس بیان داشت: در جهت حضور روحانیان در مدارس حوزه های علمیه استان همکاری لازم را با آموزش و پرورش دارند.

 

وی بهره مندی داشن آموزان از حضور مبلغان در مدارس را امری مهم در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی بیان کرد و افزود: امید است مدیران مدارس تدابیر لازم را جهت حضور مبغان بیاندیشند.

 

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: حضور مبلغان در مدارس نقش مؤثری در تعمیق باورهای دینی دانش آموزان و مقابله با تهاجم فرهنگی دارد.

 

وی دانش آموزان و نسل جوان را هدف جنگ نرم بیان کرد و اظهار داشت: حضور مبلغان بین دانش آموزان می تواند اثرات تهاجم فرهنگی را در جامعه کم رنگ کند.

 

معاون تبیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با بیان این که مبلغان اعزامی به مدارس آموزش های لازم در جهت برقراری نحوه ارتباط با دانش آموزان را دیده اند، خاطرنشان کرد: با برقراری ارتباط بین دانش آموزان آگاه سازی آنان در برابر تهاجم فرهنگی دشمن راحت تر می شود.

 

وی افزایش توان تبلیغی مبلغان در مدارس را از برنامه های مرکز مدیریت حوزه های علمیه لرستان بیان کرد و عنوان داشت: با همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در جهت تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی می توان اقدامات موفق تری انجام داد.

 

حجت الاسلام ولی پور با اشاره به اعزام بیش از 40 مبلغ خواهر و برادر به مدارس دخترانه و پسرانه استان لرستان افزود: مبلغان اعزامی در جهت اقامه نماز جماعت در آموزش احکام، مشاوره های دینی و پاسخگویی به شبهات دینی نوجوانان فعالیت می کنند./9459/302/ب3

ارسال نظرات