۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۶
کد خبر: ۵۹۰۱۵۵
حجت الاسلام شیرازی:

کتابخانه آیت الله شیرازی پذیرای علاقه مندان به عرصه کتاب و کتابخوانی است

کتابخانه آیت الله شیرازی پذیرای علاقه مندان به عرصه کتاب و کتابخوانی است
حجت الاسلام شیرازی از آغاز به کار کتابخانه عمومی آیت الله شیرازی خبر داد و از راه اندازی بخش های جدید واحد پژوهش، فضای مجازی و مرکز استاد و بخش مطبوعات گفت.
حجت الاسلام سیدعبدالله شیرازی، مدیر کتابخانه آیت الله شیرازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: کتابخانه عمومی آیت الله شیرازی اخیرا در آغاز هفته کتاب خوانی با حضور جمعی از اساتید، مدرسین و فضلای حوزۀ علمیه مشهد مقدّس، ائمۀ جماعات، خطبا و وعّاظ، تنی چند از اساتید دانشگاه، و نیز حجت الاسلام سبزیان مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی و تعدادی از اعضای دفاتر مراجع تقلید در مشهد مقدّس، افتتاح شد.

وی افزود: تأسیس این کتابخانه به همت آیت الله محمدعلی شیرازی و تحت اشراف وی در راستای ارائه هرچه بیشتر خدمات علمی و دینی به علاقه مندان علم و فضيلت تاسیس شده و امیدواریم فضای علمی شایسته ای برای استفاده هرچه بهتر اربابان دانش و پژوهشگران محترم باشد.

وی ادامه داد: این آغاز کار است و ان شاء الله با برخورداری از تأییدات تامّۀ الهی و عنایات عالیۀ حضرت بقیةالله امام زمان (ارواحنا فداه) این مرکز علمی رو به توسعه، و فعالیت های آن در ابعاد مختلف گسترش پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام شیرازی  از راه اندازى بخش هاى جديد در اين كتابخانه همچون واحد پژوهش، مركز اسناد، واحد فضاى مجازى و بخش مطبوعات در آينده نزديك خبر داد.

لازم به ذكر است، كتابخانه آيةالله العظمى شيرازى(ره) در خيابان آيةالله بهجت، بهجت ٧، جنب حسينيه امام اميرالمؤمنين(ع) واقع شده و همه روزه (به جز روزهاى جمعه) از ساعت ٨ تا ١٣ و ١٦ تا ١٩ پذيراى مراجعين است./933/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات