۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵
کد خبر: ۵۸۳۸۶۲
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

جنگ روانی آمریکایی ها با وحدت ملی خنثی خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که با وحدت و همبستگی تحریم های اقتصادی آمریکایی ها را به راحتی پشت سر خواهیم گذاشت، گفت: آمریکایی ها از ماه ها قبل در یک جنگ روانی تلاش کردند به ملت ایران القا کنند که سیزدهم آبان با تحریم های سنگینی مواجه خواهند شد.
امام جمعه نوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود مشایخ، عضو شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان شهرستان نوشهر با اشاره خلق حماسه عظیم حسینی در اربعین، آن را نشانه ای عزت و عظمت حسینی عنوان کرد.

وی با بیان این که امت اسلامی بار دیگر با خلق چنین حماسه ای در جهان ثابت کردند علیرغم همه مشکلات پیرو خط حسینی هستند، افزود: این حضور وحدت و همبستگی مسلمانان را به رخ جهانیان کشید.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دنیا بار دیگر نظاره گر عظمت حسینی بوده است، خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی عاشقان حسینی نشان داد مسلمانان اگر با هم متحد شوند می توانند در برابر هر قدرتی بیاستند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان ماه روز استکبار ستیزی، ملت بزرگ ایران را پرچم دار مقابله با نظام های سلطه گر و استکباری دانست و تصریح کرد: امروز این ملت با بصیرت و انقلابی با بهره گیری از آرمان های انقلاب در برابر دشمنان و زیاده خواهان جهان ایستاده اند.

امام جمعه نوشهر با بیان این که این ملت همیشه در صحنه چهاردهه است ثابت کرده در برابر زیاده خواهی های دشمنان با اقتدار خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها باید بدانند با فشار و تحریم نمی توانند مانع از رسیدن ملت بزرگ ایران به اهداف انقلاب و نظام اسلامی شوند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این اوج ساده لوحی و توهم آمریکایی ها است که ملت ایران را تحریم می ترسانند، تصریح کرد: از نخستین روز پیروزی انقلاب این مردم با تحریم های ظالمانه آمریکای جنایت کار مواجه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین مشایخ با بیان این که با وحدت و همبستگی تحریم های اقتصادی آمریکایی ها را به راحتی پشت سر خواهیم گذاشت، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها از ماه ها قبل در یک جنگ روانی تلاش کردند به ملت ایران القاء کنند که سیزدهم آبان ماه با تحریم های سنگینی مواجه خواهند شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که با هوشیاری و مدیریت صحیح این جنگ روانی را پشت سر خواهیم گذاشت، بیان داشت: ملت بزرگ ایران ثابت کردند در برابر همه تحریم ها و فشار آمریکایی ها با قدرت از انقلاب و میراث امام خمینی(ره) حراست و پشتیبانی خواهند کرد./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات