۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۵۸۳۶۴۱
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات مازندران:

ملت ایران پرچم دار فرهنگ استکبارستیزی در جهان است

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه فرهنگ استکبار ستیزی به یکی قدرت های مهم منطقه ای و فرامنطقه ای تبدیل شده است، گفت: امروز ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی پرچم دار ترویج فرهنگ استکبار ستیزی در جهان هستند.
امام جمعه موقت ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه یوم الله سیزدهم آبان ماه از این روز تاریخی به عنوان صفحه ای ماندگار در کتاب انقلاب اسلامی ایران یاد کرد.

وی با بیان این که سیزدهم آبان ماه یادآور سه حرکت استکبار ستیز ملت ایران دانست و افزود: جوانان انقلابی ایران اسلامی در سیزدهم آبان ماه با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در کشورمان به چندین دهه دخالت، سلطه و نفوذ آمریکا در ایران اسلامی پایان دادند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که انقلاب اسلامی منافع آمریکایی ها را حتی در منطقه و سایر نقاط جهان نیز به بن بست کشاند، خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی بزرگترین سد در برابر سیاست های سلطه طلبانه آمریکایی ها در نقاط مختلف جهان است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی، استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه داد، تصریح کرد: امروز این ملت در کمال آزادی حق انتخاب دارند و به راحتی برای آینده خود و کشورشان تصمیم گیری می کنند در صورتی که در رژیم گذشته این آمریکایی ها بودند که برای آینده ملت ایران تصمیم می گرفتند.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در سایه فرهنگ استکبار ستیزی به یکی قدرت های مهم منطقه ای و فرامنطقه ای تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: امروز ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی پرچم دار ترویج فرهنگ استکبار ستیزی در جهان هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنی آمریکایی ها از همان نخستین روز پیروزی انقلاب اسلامی علیه ملت ایران آغاز شده است، گفت: دولتمردان آمریکایی در مقاطع مختلف به دروغ هدف تحریم ها و فشارهای خود را دولت ایران عنوان می کنند در حالی که ملت بزرگ ایران به طور مستقیم در معرض تحریم های ظالمانه آمریکایی ها قرار دارند.

وی با بیان این که ملت ایران آمریکا را همچنان دشمن درجه یک خود می دانند و با اقتدار در برابر آنها ایستاده اند، گفت: این ملت در برابر تحریم و فشار آمریکا هیچ گاه از گفتمان و فرهنگ استکبار ستیزی دست نخواهند کشید.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که آمریکایی ها هر چه در توان داشتند در چند ماه اخیر علیه ملت ایران به کار گرفتند، بیان داشت: اما این ملت با ایستادگی، مقاومت و وحدت ملی در برابر توطئه جدید آمریکایی ها ایستادند./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات