۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۸۰۷۴۱
مدیر مدرسه سفیران ولی عصر اهواز خبر داد؛

پخش نوشت افزار در میان دانش آموزان خانواده های نیازمند

حجت الاسلام موسوی از توزیع نوشت افزار در میان صد خانواده نیازمند مناطق حاشیه ای اهواز خبر داد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پخش لوازم التحریر از سوی طلاب حوزه علمیه سفیران هدایت حضرت ولی عصر(عج) در مناطق حاشیه کلانشهر اهواز اظهار داشت: این یک اقدام خودجوش و آتش به اختیار است که طی سالیان متعدد از سوی طلبه ها برگزار و مناطق محروم از جمله عین دو، ملاشیه و کوی علوی را در برگرفت.

مدیر مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز گفت: طلاب مدرسه فعالیت های تبلیغی را در مناطق مذکور انجام می دهند؛ از این رو با شناسایی خانواده های نیازمند و از طریق هزینه های جزئی که خود طلاب گردآوری کردند، لوازم التحریرهایی تهیه و در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

این مقام مسؤول با بیان اینکه لوازم التحریرها در میان بیش از صد خانوار توزیع شد، افزود: فعالیت های خیرخواهانه طلاب مدرسه محصور به پخش لوازم التحریر نیست بلکه افزون بر فعالیت ذکر شده، در طول سال توزیع ارزاق صورت می گیرد.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه در شرایط سخت اقتصادی باید بیشتر به یاد فقرا و نیازمندان باشیم، ادامه داد: اگر مشکلات اقتصادی و موانع جاری اجازه بدهد اعزام طلاب به زیارت سیدالشهدا(ع) و شرکت در پیاده روی اربعین حسینی را خواهیم داشت.

وی گفت: کاروان عاشقان اباعبدالله مدرسه سفیران ولی عصر(عج) اهواز به خواست خداوند با بیش از 110 نفر پیش از فرا رسیدن اربعین به سوی کربلا حرکت خواهد کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات