۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰
کد خبر: ۵۷۳۹۳۳
امام جمعه بابل تأکید کرد؛

ضرورت حضور پررنگ و مستمر نیروهای انقلابی در جامعه

امام جمعه بابل با تاکید بر حضور پررنگ تر نیروهای انقلابی برای حضور در صحنه و فریاد مشکلات مردم، گفت: نیروی انقلابی مانند گذشتگان اصول فراموش شده انقلاب، مشکلات و دردهای مردم را در تاریکی ها و این موقعیت خطیر فریاد کنند و این کار برای امروز ما ضروری است.
امام جمعه بابل در تجمع رزمندگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل عصر امروز در جمع نمایندگان گروه های سیاسی و فرهیختگان علمی، فرهنگی و اجتماعی شهرستان بابل، فعالیت نیروهای انقلابی و ارزشی را در این شهرستان سرمایه بزرگ معنوی دانست و گفت: جرقه های نخستین انقلاب در منطقه در شهرستان بابل آغاز شد و این ذخایر معنوی و ارزشمند همچنان با رویش نسل های جدید انقلاب تداوم پیدا کرده است.

وی، بازنگری و تطبیق شرایط امروز را با آرمان های انقلاب خواستار شد و خاطرنشان کرد: معضلات و مشکلات امروز جامعه ما فاصله گرفتن از آرمان های اصیل انقلابی و خط ترسیم شده از امام راحل است و دشمن با سوء استفاده از نارضایتی های صورت گرفته ناشی از انحراف برخی مسؤولان از خط اصلی انقلاب، درصدد رهبری نارضایتی های کف جامعه است.

امام جمعه بابل در ادامه سخنان خود تصریح کرد: خطر امروز برای نیروهای انقلابی این است که دشمن خود را به عنوان سخنگوی جامعه جا بزند و نیروهای پیشرو مبارز و مدافع حقیقی مردم را به کنار براند.

وی با تاکید بر حضور پررنگ تر نیروهای انقلابی برای حضور در صحنه و فریاد مشکلات مردم، اظهار داشت: نیروی انقلابی مانند گذشتگان اصول فراموش شده انقلاب، مشکلات و دردهای مردم را در تاریکی ها و این موقعیت خطیر فریاد کنند و این کار برای امروز ما ضروری است.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با اشاره به عربده کشی های اخیر و امیدوارانه جریان های ضد انقلاب برای از بین بردن انقلاب اسلامی، گفت: جایگزین انقلاب اسلامی، انقلابی اسلامی است که در حقیقت بازگشت به اصول انقلاب و پاک کردن گرد و غبارها از چهره نظام اسلامی معنا می شود.

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بابل افزود: امروز سکوت نیروهای انقلابی در شرایط خطیر به هیچ وجه قابل قبول نیست و باید در مقابل مسؤولانی که مسؤولیت را در تعبیر امیرالمومنان(ع) طعمه قرار داده اند، بایستند.

امام جمعه بابل با اشاره به سخنان اخیر خود در خطبه های نمازجمعه هفته گذشته و بازتاب های گسترده آن، تصریح کرد: مخاطب بنده در خطبه های نمازجمعه هفته گذشته به هیچ وجه فرد خاصی نبود و اصلا مطلع از امضاء کنندگان درخواست سؤال از رئیس جمهور و افرادی که امضای خود را پس گرفته بودند، نبودم بلکه نگران وضعیت معامله گری های پشت پرده هستم.

وی در ادامه سخنان خود گفت: بسیاری از مدیران ارشد اجرایی کشور، از فشارها و معامله گری های نمایندگان مجلس برای عزل و نصب فلان مدیر و یا درخواست های شخصی و گروهی خود به بنده اظهار شکایت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با بیان این که بی تفاوتی را در خصوص منافع مردم به هیچ وجه برای خودم جایز نمی دانم، گفت: تحلیل ذره ذره آرمان های انقلاب برای بنده درد آور است زیرا طمع دشمن را برای نرسیدن انقلاب به چهل سالگی و از بین بردن آن بر می انگیزد.

وی افزود: پس از واکنش یکی از نمایندگان غرب کشور به سخنان بنده در خطبه های نمازجمعه، تماس های گسترده ای از مردم آن حوزه انتخابیه و بسیاری از مردم از سراسر کشور صورت گرفت و از بیانات بنده در قبال مسائل پشت پرده برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تشکر کردم و حتی فردی برای تشکر و دیدن بنده از تهران به دفترم آمد.

امام جمعه بابل با استقبال از انتقاد نیروهای انقلابی از مطالب و مواضع خود، تاکید کرد: جوشش و تحرک نیروهای ولایی مانع رخوت، سستی و بی تفاوتی در میان نیروهای جریان انقلاب می شود و باید طنین نقد اوضاع جامعه از قلم نیروهای انقلابی برخیزد تا فردی از مسؤولان جرات خیانت به این کشور و آرمان های امام راحل و شهدا را نداشته باشد.

وی ادامه داد: بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از انسان های انقلابی و شریفی هستند و از نمایندگان و چهره های شاخص اصولگرا و اصلاح طلبی که به سخنان بنده در خطبه های هفته گذشته نمازجمعه ابراز لطف و تقدیر داشتند، تشکر می کنم.

حجت الاسلام والملسمین روحانی ابعاد نظارتی نمایندگان مجلس و کارکرد آن را به عنوان وکلای مردم یادآور شد و گفت: مجموعه نظارتی مجلس شورای اسلامی به عنوان چشم بیدار مردم در امور عالی کشور نباید دچار آفت های معامله گرایانه و زد و بندهای مختلف شود.

وی خاطرنشان کرد: کسی که در برابر خیانت سکوت کند، خائن است همانطور که مسؤولی که مسؤولیتی که مردم در دست آن ها نهاده را طعمه خود کند، خبیث و خائن محسوب می شود.

امام جمعه بابل ادامه داد: امروز که عده ای به عمد می خواهند بار مشکلات کشور را بر دوش ولایت فقیه و رهبری بیاندازند، وظیفه نیروهای انقلابی، روشنگری و برداشتن این بار از دوش رهبری و بیان حقایق است./۹۵۰/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات