۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۷۲۹۶۷
معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد؛

فعالیت تبلیغی بیش از ۴ هزار روحانی مستقر در کشور

معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی از فعالیت بیش از چهار هزار روحانی مستقر در کشور خبر داد.
معاون پارلمانی سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام علی دارابی، معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی مازندران امروز در گردهمایی فصلی و کارگاه آموزشی  روحانیون مستقر در لاریجان با اشاره به وجود بیش از چهار هزار روحانی مستقر در شبکه عظیم تبلیغ در کشور، اظهار داشت: به همت سازمان تبلیغات اسلامی بیش از چهار هزار روحانی مستقر در سراسر کشور در امر تبلیغ مشغول هستند که یک شبکه بزرگ تبلیغی را تشکیل می دهند.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که این تعداد روحانی مبلغ می توانند منشأ معنویات و برکات در هر منطقه و مکانی باشند، افزود: امروز مازندران به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان جزء برترین های حوزه تبلیغ در کشور است.

حجت الاسلام دارابی برگزاری کارگاه های آموزشی در حاشیه همایش های فصلی را فرصتی برای تقویت مهارت های تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به پیشرفت های روز افزون جامعه، آشنایی با مهارت های جدید و به روز تبلیغی امری ضروری است.

معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: این کارگاه های آموزشی فرصت مغتنمی برای بررسی مهم ترین مسائل روز سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی جامعه و ارائه راهکارهای لازم به منظور کاهش مشکلات در این حوزه ها است.

وی با اشاره به فعالیت های سازمان تبلیغات اسلامی در ایجاد این شبکه عظیم تبلیغی، تصریح کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با حضور این مبلغان در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم و آسیب پذیر می تواند در حوزه های آبادانی و عمرانی، فرهنگی و ارائه مشاوره به خانواده ها و جوانان و نوجوانان در کاهش و رفع بسیاری از آسیب های اجتماعی موثر واقع شود.

معاون امور پارلمانی و مجلس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اهمیت تبلیغ در حوزه دین، تاکید کرد: باید با توجه به شر ایط امروز جامعه و گسترش روز افزون شبکه های اجتماعی و ارتباط جمعی در فضای مجازی از تبلیغ در این حوزه نباید غافل شویم.

وی با بیان این که متأسفانه امروز دشمن در فضای مجازی فعالیت های گسترده ای را علیه دین و ارزش های انقلاب انجام می دهد، تصریح کرد: باید با ورود به موقع در این فضا و بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی موجود، جلوی این توطئه دشمن را بگیریم.

حجت الاسلام دارابی بر ضرورت برنامه ریزی مدون و بهره گیری از ابزارهای مناسب تبلیغی در حوزه فضای مجازی تأکید کرد و گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت های تبلیغی موجود در گسترش آسیب های این فضا جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به این که تبلیغ دین در شرایط امروز از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: دشمنان و بدخواهان دین از همه ظرفیت و توان خود برای ضربه زدن به دین و ارزش های الهی استفاده می کنند.

حجت الاسلام دارابی با بیان این که امروز دشمنان به صورت شبانه روزی علیه دین و اعتقادات مردم تلاش می کنند، گفت: باید با بهره گیری از ظرفیت بالای شبکه تبلیغی که امروز در کشور وجود دارد این هجمه ها علیه دین را خنثی کنیم.

وی، ترویج صحیح و اثرگذار اصول و معارف دینی را بهترین راهکار برای مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان علیه دین دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت تنها قشری است که می تواند با بهره گیری از توان تبلیغی خود پاسخگوی شبهات دینی و نیازهای معنوی جامعه باشد.

معاون پارلمانی و امور مجلس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که امروز مبلغان دینی در هر منطقه ای که حاضر می شوند برکات و آثار ارزشمندی از خود به جای می گذارند، تصریح کرد: تلاش های شبانه روزی مبلغان دینی در مناطق استقرار خود عامل گسترش فرهنگ دینی شده است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات