۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۷۲۲۳۱
نماینده ولی فقیه در لرستان:

ضرورت مستند سازی از کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر مستندسازی از کمک های مردمی به بازسازی عتبات عالیات گفت: این مهم موجب تشویق مردم برای کمک به بازسازی عتبات عالیات می شود.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار با اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات که در بیت امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: کمک برای بازسازی عتبات عالیات، کمک به نشر مکتب اهل بیت(ع) و ترویج دین است.

امام جمعه خرم آباد عنوان داشت: کمک به بازسازی عتبات عالیات موجب آشنایی مردم با مسائل دینی، معرفت و بصیرت اهل بیت(ع) می شود.

وی با تأکید بر ضرورت جلب مشارکت های مردمی و بهره گیری از ظرفیت خیران در زمینه بازسازی عتبات عالیات افزود: جلب اعتماد مردم از وظایف ستاد بازسازی عتبات عالیات است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت تشویق مردم برای کمک به بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: مستند سازی از جمله موارد مهمی است که موجب ایجاد انگیزه و تشویق بیشتر مردم برای مشارکت می شود.

وی مستند سازی کمک های مردمی در لرستان را مستند سازی کمک، ایثار و بخشش مردم عنوان کرد و بیان داشت: این مستند سازی به عنوان سند افتخار مردم این استان ماندگار می شود و در دراز مدت اثرگذار خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه یادآور شد: مردم لرستان به دلیل ارادت قلبی به خاندان عصمت و طهارت تاکنون در بخش های مختلف کمک های نقدی، غیر نقدی و نیروی انسانی عملکرد خوبی داشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی خاطرنشان کرد: در جلب اعتماد مردم باید این اطمینان خاطر داده شود که کمک های مردمی بنا بر همان خواسته و نیت آنها اعمال می شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات