۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۴
کد خبر: ۵۷۰۴۵۹
حجت الاسلام پیرمحمدی عنوان کرد؛

۱۷ تیر ماه؛ دوره میثاق طلبگی در لرستان برگزار می شود

معاون تهذیب جوزه علمیه لرستان از برگزار دوره میثاق طلبگی خبر داد و گفت: این دوره با حضور ۲۰۰ طلبه جدیدالورود پذیرفته شده در مرکز استان برگزار می شود.
دوره میثاق طلبگی  داوطلبان ورود به حوزه علمیه

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره میثاق طلبگی 17 تیرماه جاری با حضور طلاب پذیرفته شده در مدارس علمیه استان به میزبانی دانشگاه فرهنگیان لرستان برگزار می شود.

وی با اشاره به آمار پذیرفته شدگان در آزمون ورودی حوزه علمیه افزود: در این آزمون 200 نفر از شرکت کنندگان موفق به کسب نمره قبولی شدند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: دوره اخلاقی تهذیبی با هدف گزینش و سنجش توان اعتقادی، علمی و انگیزشی داوطلبان ورود به حوزه برگزار می شود.

وی در ادامه یادآور شد: پذیرفته شدگان در دوره میثاق طلبگی تا 24 تیرماه در دانشگاه فرهنگیان استان حضور خواهند داشت و این دوره را با حضور اساتید اخلاق می گذرانند.

حجت الاسلام پیرمحمدی اخلاق و تهذیب نفس را از تحصیل نیز مهم تر خواند و گفت: پذیرفته شدگان در این دوره با اخلاق طلبگی و بایسته های اخلاقی در فضای حوزه و در جمع مردم آشنا می شوند.

وی در پایان افزود: شرکت کنندگان پس از موفقیت در گذراندن این دوره تهذیبی دوره 20 روزه اختبار و تثبیت را در مدرس علمیه می گذرانند./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات