۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۷۰۳۳۲
حجت اسلام شاه‌جعفری:

دوره «میثاق طلبگی» حوزه علمیه استان تهران برگزار می‌شود

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران گفت: دوره «میثاق طلبگی» حوزه علمیه استان تهران از ۱۳ تا ۱۷ تیرماه در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) برگزار می‌شود.
دوره میثاق طلبگی  داوطلبان ورود به حوزه علمیه

حجت الاسلام غلامرضا شاه‌جعفری معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره میثاق طلبگی روزهای آتی خبر داد و گفت: پس از برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه در اردیبهشت ماه سال 97 و مشخص شدن افراد پذیرفته شده پذیرفته شدگان برای حضور در دوره میثاق طلبگی شرکت خواهند کرد.

وی افزود: این دوره تهذیبی از چهارشنبه 13 تیرماه آغاز و تا یکشنبه هفته آینده 17 تیرماه در مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) با حضور طلاب مقطع سیکل ادامه خواهد داشت.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه قریب به 800 طلبه جدیدالورود در این طرح شرکت خواهند کرد، اظهار داشت: برنامه‌های متنوعی مانند برنامه‌های قرآنی، حلقه‌های معرفتی، کلاس‌های آموزشی، جلسلات بصیرتی و اخلاق، آسیب شناسی فضای مجازی، برگزاری یادواره شهدا و غیره برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام شاه‌جعفری هدف از برگزاری این دوره را آشنایی طلاب جدیدالورود با فضای حوزه بیان کرد و گفت: طلاب جدیدالورود در این طرح با سیره بزرگان و علما آشنا می‌شوند همچنین نسبت به شیوه تحصیل در حوزه علمیه آگاهی می‌یابند.

وی با اشاره به برنامه افتتاحیه، عنوان کرد: در روز افتتاحیه افزون بر اجرای برنامه‌های متنوع حجت الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت و همچنین در جلسات اخلاقی طلاب از حضور اساتید برجسته کشوری مانند آیت الله صدیقی و حجت الاسلام والمسلمین پناهیان بهره خواهند برد./813/پ203/ب1

ارسال نظرات