۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱
کد خبر: ۵۶۹۶۶۰
آیت الله طبرسی:

دشمن با دروغ پردازی به دنبال تخریب چهره روحانیت است

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت هدف و خواسته دشمن است، گفت: مردم دوستدار روحانیت هستند و به تبلیغات دروغین و منفی دشمنان توجهی نمی کنند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار رییس و کارکنان دادسرای ویژه روحانیت استان با گرامیداشت یاد و خاطره دکتر شهید بهشتی، از این روحانی انقلابی به عنوان یکی از ارکان تأثیر گذار انقلاب یاد کرد و گفت: تلاش ها و مجاهدت های شهید بهشتی(ره) موجب استقرار و پیشرفت دستگاه قضا اسلامی در کشورمان شد.

وی، پیشرفت های امروز کشور را محصول تلاش ها و مجاهدت های بسیاری از شخصیت های بزرگ انقلاب در ادوار مختلف دانست و افزود: شهید بهشتی از جمله یاران وفادار امام خمینی(ره) بود که تا آخرین لحظه عمر خود در خدمت به اسلام، انقلاب و نظام دینی قرار داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه مهم دادگاه ویژه روحانیت در کشور، گفت: یکی از رسالت های مهم این نهاد، پیشگری از برخی آسیب های احتمالی پیش روی طلاب و روحانیان است.

آیت الله طبرسی به تلاش دشمنان داخلی و خارجی برای تخریب چهره روحانیت اشاره کرد و افزود: علما و روحانیان همواره پشتیبان اصلی انقلاب و مردم بوده اند به همین دلیل دشمنی با این قشر اثرگذار نظام دینی همواره وجود داشته است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که روحانیت در طول تاریخ تهمت ها و تبلیغات منفی بسیاری از سوی دشمنان تحمل کرده است، گفت: نتیجه این تلاش های جهاد گونه روحانیت منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران شده است.

وی با بیان این که امروز نیز این فشارها و تهمت ها علیه روحانیت وجود دارد و دلیل آن نیز نقش آفرینی علما و روحانیان در خنثی کردن توطئه های دشمن است، افزود: در این چهار دهه اخیر بسیاری از توطئه های نظام سلطه با هوشیاری و بصیرت بالای روحانیت شناسایی و خنثی شد.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که روحانیت با دادن آگاهی به جامعه، مردم را نسبت به توطئه های دشمن هوشیار و بیدار می کنند، گفت: اگر این تلاش های روحانیت نبود امروز دشمنان به اهداف خود در داخل کشور دست می یافت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که روحانیت همچون سدی محکم مدافع حریم انقلاب و ولایت است، افزود: روحانیت تنها قشری که می تواند مانع از نفوذ دشمنان به کشور شود.

وی با اشاره به این که شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی به صورت شبانه روزی علیه روحانیت تشکیل منفی می کنند، خاطرنشان کرد: این سطح از دشمنی ها با روحانیت نشان دهنده کینه و دشمنی عمیق آنها با این قشر است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ایجاد فاصله میان مردم و روحانیت را هدف و خواسته دشمن اعلام کرد و گفت: مردم دوستدار روحانیت هستند و به تبلیغات دروغین و منفی دشمنان توجهی نمی کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که پیشرفت و تعالی انقلاب و همچنین رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه معیشت و رفاه عمومی، همواره جزء مهم ترین دغدغه های روحانیت بوده است، افزود: در هر شرایطی روحانیت ثابت کرده پشتیبان مردم و حافظ منافع آنها در برابر مشکلات و سختی ها بوده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که پیشرفت های چند سال اخیر ملت ایران در عرصه ها و صحنه های مختلف موجب عصبانیت سلطه گران شده است، گفت: به همین دلیل دشمنان خارجی و عده ای انسان های غافل داخلی تلاش می کنند امید به آینده را در کشور کمرنگ کنند.

امام جمعه ساری با بیان این که نباید با حرف های ناامید کننده ته دل مردم را خالی کرد، افزود: ملت ایران ثابت کرده می تواند ب وحدت و همبستگی مشکلات را پشت سر گذاشته و توطئه های دشمن را خنثی کند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که هدف دشمن از فشارهای اقتصادی به ملت ایران، ایجاد بحران و ناآرامی در داخل کشور است، گفت: روحانیت باید در این وضعیت امید به آینده را در جامعه زنده نگه دارد و مردم را نسبت به این هجمه های دشمنان آگاه سازد./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات