۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۵۶۷۵۸۲

خروش انقلابی مردم خراسان جنوبی در روز جهانی قدس

امروز مردم جای جای خراسان جنوبی با لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اوج بصیرت و دشمن‌شناسی خود را به نمایش گذاشتند و در دفاع از آرمان‌های فلسطین خروش انقلابی داشتند.
راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، امروز روز جهانی قدس، روز فریاد خشم و نفرت، انزجار و برائت امت بزرگ رسول الله(ص) علیه تجاوز، تعدی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی و روز مقاومت و بیداری اسلامی مسلمانان جهان است.

نفرت از صهیونیسم هیچگاه از فرهنگ ملت‌های مسلمانان زدوده نمی‌شود و امروز انقلاب اسلامی خود موجب احیای اسلام و بیداری مسلمانان شد و خودباوری را در فلسطینی‌ها تقویت کرد.

راهپیمایی روز جهانی قدس امسال با توجه به جنایت‌های وحشی‌گرانه رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه و انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس از اهمیت بالایی برخوردار بود.

امروز نیز مردم جای جای خراسان جنوبی با لبیک گفتن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اوج بصیرت و دشمن‌شناسی خود را به نمایش گذاشتند و در دفاع از آرمان‌های فلسطین خروش انقلابی داشتند.

روزه و هوای گرم هم مانع حضور باشکوه مردم در این روز با عظمت نشد و از ساعت‌ها قبل مردم در مسیرهای راهپیمایی با پرچم‌ها و پلاکاردهایی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین حضور به هم رساندند و با مشت‌های گره کرده شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زدند.

مردم با حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان جهان زدند و از مردم ستمدیده فلسطین حمایت کردند و نشان دادند که حامی و پشتیبان مردم مظلوم فلسطین هستند.

راهپیمایان مؤمن و خداجوی استان خراسان جنوبی با حضور خود در روز قدس ابراز انزجار از کشتار بی رحمانه مردم مظلوم فلسطین به دست سفاکان رژیم صهیونیستی کردند و خواستار برخورد سریع و صریح نهادهای بین‌المللی با این خون‌خواری و ظلم‌ها شدند.

مردمان شهیدپرور خطه کویری خراسان جنوبی همانند سایر صحنه‌های انقلاب اسلامی وفاداری خویش را به این نظام ثابت کردند و برگ زرین دیگری را به تاریخ افتخارات استان افزودند./880/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات