۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵
کد خبر: ۵۶۶۳۸۳
حجت الاسلام احمدی قمی:

جشن های انقلاب اسلامی جنبه تبیینی پیدا کنند

عضو مجمع عالی تفسیر قرآن کریم با بیان این که باید جشن های انقلاب اسلامی جنبه تبیینی پیدا کنند، گفت: این کار باید انجام شود تا جوانان نسبت به قبل و بعد انقلاب اسلامی آگاهی کامل پیدا کنند.
حجت الاسلام احمدی قمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام احمد احمدی قمی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران حرکتی کم سابقه در طول تاریخ است، گفت: دشمنان از این مسأله بسیار ناراحت هستند و برای همین این انقلاب را مورد هجمه قرار می دهند و باتوطئه های مختلف سعی دارند آن را سرنگون کنند.

عضو مجمع عالی تفسیر قرآن کریم با بیان این که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و چهلم همیشه بیانگر کمال است، اظهار داشت: می طلبد که در این سال بازنگری جدی نسبت به دستاوردهای نظام مقدس اسلامی داشته باشیم.

وی افزود: این انقلاب توانست دیانت و تدینی که در حال فراموشی بود را در قرن بیست و یکم احیا کرده و گرایش ها را به سمت معنویت قرار دهد؛ این انقلاب توانست مسلمانان که خودشان را وارفته می دیدند و هیچ حرکتی برای خود تصور نمی کردند را به حرکت وادارد و روح معنویت را در همه متدینان حتی مسیحیت نیز زنده کند.

حجت الاسلام احمدی قمی با بیان این که انقلاب اسلامی توانست شاخص های یک نظام موفق را در ابعاد مختلف به عرضه بگذارد، ابراز کرد: امروزه شاهد هستیم که ایران به برکت انقلاب اسلامی توانسته است در ابعاد علمی همانند نانو، انرژی هسته ای، سلول های بنیادی و مواردی از این دست در رتبه های بالای جهان قرار گیرد.

عضو مجمع عالی تفسیر قرآن کریم با بیان این که امروزه آسیب های مختلفی در حال تهدید همه دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مطرح کرد: هر حرکتی از سه گروه شکل می گیرد که عبارتند از اقلیت صالح مصلح، اقلیت فاسد مفسد و اکثریت؛ خوشبختانه در جریان انقلاب، اقلیت صالح مصلح توانست نقش اساسی را ایفا کرده و اکثریت را همراه خود کند، اما امروزه متأسفانه اقلیت فاسد مفسد به میدان آمده و ارزش ها را مورد هجمه شدید قرار داده است.

وی تأکید کرد: می طلبد که در حال حاضر نیز اقلیت صالح مصلح در صحنه حضور داشته باشند و پیام های انقلاب را به گوش همگان برسانند.

حجت الاسلام احمدی قمی در پایان با بیان این که باید جشن های انقلاب اسلامی جنبه تبیینی پیدا کنند، گفت: این کار باید انجام شود تا جوانان نسبت به قبل و بعد انقلاب اسلامی آگاهی کامل پیدا کنند./841/پ202/ب1

ارسال نظرات