۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۶۲۹۱۷
آیت الله طه محمدی:

برگزاری باشکوه جشن های مذهبی نمایشی از عظمت دین اسلام است

امام جمعه همدان گفت: هر چه بتوانیم این مراسم ها را با شکوه تر برگزار کنیم و عظمت دین اسلام را به دیگران نمایش دهیم موفق تر خواهیم بود.
دیدار مسئولان شهر فامنین با آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان شهر فامنین با آیت الله طه محمدی دیدار مسئولان شهر فامنین با آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در دیدار امام جمعه و مسؤولان شهر فامنین، گفت: بسیاری از شهرها و روستاهای ایران به برکت انقلاب اسلامی و پس از پیروزی انقلاب در زمینه های مختلف دارای پیشرفت های زیادی بوده اند و این نشان از رهنمودهای مسئولان و همراهی مردم دارد.

امام جمعه همدان افزود: شهر فامنین نیز از این نعمات بی بهره نبوده است و چه در زمانی که بنده امامت جمعه این شهر را عهده دار بودم و چه در سال های پس از آن این شهر دارای رشد بسیار خوبی بوده است.

وی به تلاش های صورت گرفته جهت آبادانی شهر فامنین اشاره کرد و گفت: این تلاش ها به عنوان میراثی به شما رسیده است که در مقابل آن دارای دو وظیفه مهم می باشید، یکی نگهداری وضع موجود و دیگر پیشبرد حرکت رو به جلو و آبادانی آن است.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: مردم و مسؤولان فامنین با در نظر گرفتن این دو شرط، باید دست در دست هم زمینه پیشرفت بیشتر این شهر را محقق سازند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جشن های مذهبی گفت: زمانی آن طور که باید و وظیفه ما مسلمانان بود برای اعیاد مذهبی جشن برگزار نمی شد اما خدا را شکر امروز در تمام روستاها نیز شاهد برگزاری این مراسمات هستیم.

آیت الله طه محمدی خاطرنشان کرد: هر چه بتوانیم این مراسم ها را با شکوه تر برگزار کنیم و عظمت دین اسلام را به دیگران نمایش دهیم موفق تر خواهیم بود.

وی افزود: بهتر است مقداری از جشن ها و علائمی که در داخل مساجد وجود دارد را در خیابان ها و کوچه ها قرار دهیم و می توان با این کار بسیاری از مردم را در ثواب آن شریک کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان توجه به شهدا و زنده نگه داشتن یاد شهدا را از دیگر وظایف مسؤولان بر شمرد و گفت: با نامگذاری معابر و خیابان ها به اسم این عزیزان باید سعی در زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان باشیم./979/پ203/ب1

ارسال نظرات