۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۶۲۷۱۲
آیت الله طبرسی:

ایران اسلامی پاسخ هر تهدیدی را قاطع و در بالاترین سطح خواهد داد

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که ایران اسلامی پاسخ هر تهدیدی را بسیار قاطع و در بالاترین سطح خواهد داد، گفت: آمریکا و همپیمانانش جرأت حمله نظامی به ایران اسلامی را ندارند چون با عواقب آن کاملا آشنا هستند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک اعیاد شعبانیه و همچنین در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های معنوی این ایام به منظور استقبال ماه فضیلت الهی تأکید کرد.

امام جمعه ساری با اشاره به این که انتظار واژه ارزشمند و مقدسی است که جامعه منتظر باید در عمل و گفتار خود به معنای واقعی به آن تحقق بخشند، گفت: امروز جامعه شیعی باید در با عمل به وظیفه در مسیر منتظران واقعی حضرت قرار گیرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز جامعه جهانی با مشکلات و بحران های بسیاری نظیر بی عدالتی مواجه است، خاطرنشان کرد: امام زمان(عج) با ظهور خود بی عدالتی ها را از بین خواهد برد و عدالت حقیقی در جهان برقرار خواهند کرد.

امام جمعه ساری، ظهور منجی را فصل مشترک همه ادیان جهان عنوان کرد و افزود: مهدویت و انتظار می تواند نقطه مشترک همه ادیان الهی برای رسیدن به یک وحدت و همدلی جهت رفع مشکلات جامعه بشری باشد.

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تقویت فرهنگ مهدویت در جامعه اسلامی تأکید کرد و گفت: امت اسلامی در سایه فرهنگ متعالی و انسان ساز مهدویت می تواند در جهان پرآشوب امروز استوار و پایدار بماند.

امام جمعه ساری با بیان این که انتظار موجب زنده نگه داشتن روح امید در قلوب امت اسلام به ویژه شیعیان می شود، افزود: باید برای ایستادگی و مقابله با همجمه ها و توطئه های دشمنان این فرهنگ اصیل و ریشه دار در دل هر مسلمانی زنده و پویا باقی بماند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمن امروز با گسترش بدعت و خرافه در جامعه اسلامی به دنبال تضعیف جایگاه مهدویت و انتظار است، تصریح کرد: باید با افزایش آگاهی های خود مانع از فریب خوردن جامعه نسبت به مسائل دروغین پیرامون مهدویت و انتظار شویم.

امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز آحاد جامعه اسلامی باید به وظیفه یک منتظر واقعی عمل کنند، بیان داشت: در جامعه منتظر نباید فساد، بداخلاقی، بد حجابی و دیگر رذایل اخلاقی وجود داشته باشد.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حمایت از تولید ایرانی از سوی مردم و مسؤولان تأکید کرد و گفت: مسؤولان از تولید کننده ایرانی حمایت کنند و مردم نیز تلاش کنند تا خرید کالای ایرانی در اولویت آنها باشد.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که تقویت اقتصاد داخلی با خرید و حمایت از کالای ایرانی محقق شود، افزود: نباید خرید کالای خارجی را به کالای ایرانی ترجیح دهیم چون همین مسأله موجب بروز مشکلات بسیاری در عرصه اقتصاد داخلی خواهد شد.

وی با بیان این که مردم و مسؤولان بیشتر به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کنند، گفت: تحقق مطالبات رهبری در سال جدید به طور حتم موجب رشد شاخص های اقتصادی و همچنین کاهش نرخ بیکاری خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های جدید رییس جمهور آمریکا در برابر ملت ایران اشاره کرد و گفت: مردم مقتدر کشورمان ترسی از تحریم ها و تهدید های دشمنان ندارند.

وی با بیان این که این گونه ادعاها علیه ایران اسلامی چیز تازه ای نیست و چهار دهه است که وجود داشته است، افزود: در برابر هرگونه تجاوز و تعدی بیگانگان ما باید مسلح باشیم و نیاز به مذاکره نداریم.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که ایران اسلامی پاسخ هر تهدیدی را بسیار قاطع و در بالاترین سطح خواهد داد، بیان داشت: آمریکا و همپیمانانش جرأت حمله نظامی به ایران اسلامی ندارند چون با عواقب آن کاملاً آشنا هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله فضای مجازی اشاره کرد و با بیان این که در حال حاضر دشمن همه برنامه های خود را در این بخش معطوف کرده است، گفت: دشمنان پس از شکست‌های مکرر نظامی اینک بوسیله فضای مجازی در صدد تخریب اعتقادات جوانان است./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات