۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹
کد خبر: ۵۶۰۹۲۵
آیت الله طبرسی:

گفتمان استکبارستیزی ملت ایران با تهدید و تحریم متزلزل نمی شود

آیت الله طبرسی با تأکید بر این که دشمنی ها و تهدیدهای بدخواهان انقلاب هیچ گاه نمی تواند مانع از حق طلبی و عدالت خواهی ملت ایران شود، گفت: این ملت همواره ظلم ستیز و استکبار ستیز باقی خواهند ماند.
آیت الله طبرسی در همایش قرآن کریم و استکبار ستیزی آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در همایش بین المللی قرآن کریم و استکبار ستیزی ویژه استان مازندران با اشاره به این که مبارزه با ظلم و استکبار ریشه قرآنی دارد، گفت: استکبار ستیزی از جمله اصول راهبردی و محوری در کلام الهی و اهل بیت(ع) بوده است.

امام جمعه ساری با بیان این که استکبار که از ریشه کبر گرفته شده بسیار در کلام الهی به آن اشاره شده است، افزود: قرآن کریم همواره برتری خواهی، استعمار و استثمار را مورد مزمت قرار داده است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ظلم، برتری طلبی و خودبزرگ بینی همواره از جمله ویژگی های مذموم مستکبران عالم بوده است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ حکام مستکبر همواره در پی ظلم به ملت ها و استثمار آنها بوده اند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که در دوران ائمه اطهار(ع) نیز حکام ظلم و مستکبر همواره در پی ظلم به ملت ها بودند، تصریح کرد: ائمه معصومین(ع) در طول دوران عمر با برکت خود پرچم دار استکبار ستیزی بودند و در همین مسیر نیز به شهادت رسیدند.

آیت الله طبرسی با بیان این که نهضت عظیم انقلاب اسلامی با شعار مقابله با ظلم و استکبار آغاز شد، بیان داشت: ملت بزرگ ایران برای پایان دادن به ظلم، فساد و جور زمانه علیه رژیم مستبد و فاسد طاغوتی قیام کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که طاغوت نماد ظلم و فساد در آن دوران بود، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به عنوان پرچم دار مقابله با ظلم و فساد زمانه در برابر رژیم سراسر فاسد پهلوی ایستاد و با بیدار کردن مردم انقلاب عظیمی را در جهان پرآشوب معاصر پایه گذاری کردند.

امام جمعه ساری با بیان این که امام خمینی(ره) مقابله و مبارزه با  ظلم و استکبار را جزء محوری ترین برنامه های حکومت اسلامی تعیین کردند، تصریح کرد: پس از رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی نیز این پرچم و علم در دستان باکفایت مقام معظم رهبری قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که امروز جمهوری اسلامی ایران پیشگام و پرچم دار ظلم ستیزی و استکبار ستیزی در جهان به شمار می رود، خاطرنشان کرد: چهار دهه از عمر این انقلاب عظیم می گذرد و این پرچم با اقتدار در جهان امروز برافراشته است.

آیت الله طبرسی با تأکید براین که قرآن و کلام اهل بیت(ع) تکلیف و وظیفه ما را در برابر ظلم و استکبار کاملاً مشخص کرده است، بیان داشت: ملتی که بخواهد در برابر مستکبران سکوت کند و از مواضع خود عقب نشینی کند دچار ذلت و بدبختی می شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که ملت بزرگ ایران را در جهان به پرچم دار مبارزه با ظلم و استکبار می شناسند، افزود: گفتمانی که امام خمینی(ره) در این کشور نهادینه کردند امروز به یک گفتمان غالب در جهان تبدیل شده است.

امام جمعه ساری با اشاره به این که به برکت انقلاب اسلامی امروز بسیاری از ملت های جهان در برابر ظلم و استکبار ایستاده اند، خاطرنشان کرد: از این پس دیگر هیچ ملتی در برابر ظلم حکام مستکبر و مستبد خود سکوت نخواهد کرد و با الگوگیری از ملت  استکبار ستیز ایران اسلامی در برابر هرگونه ظلم و نابربری خواهند ایستاد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که دلیل دشمنی غرب با ملت ایران نیز برافراشته نگه داشتن پرچم استکبار ستیزی در جهان است، بیان داشت: این ملت با بصیرت و انقلابی هیچ گاه از اصول و آرمان های انقلاب فاصله نخواهند گرفت و همواره در همان مسیر متعالی حرکت می کنند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که حق و عدالت خواهی همواره تاوان سنگینی دارد، گفت: ملت ایران که مدافع حق و حقیقت در جهان است همواره با دشمنی های مستکبران عالم مواجه بوده و این دشمنی ها هیچ گاه پایانی نخواهد داشت و همواره وجود دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که دشمنی ها و تهدیدهای بدخواهان انقلاب هیچ گاه نمی تواند مانع از  حق طلبی و عدالت خواهی ملت ایران شود، تصریح کرد: این ملت همواره ظلم ستیز و استکبار ستیز باقی خواهند ماند و هیچ قدرتی نخواهد تواند ملت ایران را از این آرمان های انقلاب دور کند./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات