۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
کد خبر: ۵۵۶۰۵۶
حجت الاسلام سروستانی:

مهمترین سیره حضرت زهرا خدامحوری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در جمع کارکنان اداره کل ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) خدامحوری را از ابعاد مهم شخصیت آن حضرت عنوان کرد.
حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر حجت الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع کارکنان تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: خدامحوری و دفاع از حریم ولایت ابعاد مهم شخصیت حضرت زهرا (س) هستند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر خدا محوری را از دیگر محورهای شخصیت حضرت فاطمه زهرا عنوان کرد و اظهار داشت: اگر بعد از قرن‌ها مردم در عزای معصومین و ائمه اطهار مجلس عزا می گیرند، به دلیل ارتباط آنان با خالق هستی و خداوند تبارک و تعالی است و این‌که آن حضرات انجام عبودیت و بندگی الهی را سرلوحه کار خود قرار می دادند.

حجت‌الاسلام سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود عبودیت و بندگی را به عنوان یکی دیگر از ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س) مطرح کرد و افزود: آن حضرت همه امور زندگی خود را صرف به دست آوردن رضای خدا می کرد و تمام کارهایی که انجام می‌داد در جهت کسب رضای خداوند بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: همه کسانی که می خواهند سیره آن حضرت را الگوی خود قرار دهند باید سعی کنند کارهای خود را برای رضای خدا انجام دهند تا بتوانند هم در این دنیا و هم در جهان آخرت به اجر الهی دست یابند و این سیره را از حضرات معصومین و حضرت زهرا علیه السلام فرا بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود دفاع از حریم ولایت را از شاخص های مهم حضرت زهرا (س) عنوان کرد که آن حضرت نقش مهمی در تبیین ولایت و دفاع از ولایت حضرت علی علیه السلام ایفا کردند.

حجت‌الاسلام سروستانی خانه داری، تربیت فرزندان موفق که هر کدام نقش مهمی در احیای اسلام ناب محمدی داشتند و انفاق به فقرا را از دیگر ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان داشت./۸۳۳//۲۰۳/خ

ارسال نظرات