۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۵۴۱۰۹
مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز:

خدمت به موقع و بی منت مسؤولان توطئه دشمنان را خنثی می کند

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه خدمت به موقع و بی منت مسؤولان توطئه دشمنان را خنثی می کند، گفت: انقلاب زمینه ساز ظهور مهدوی است و تا ظهور حضرت مهدی(عج) این انقلاب راه خود را ادامه خواهد داد.
انقلاب اسلامی

حجت الاسلام ابوالفضل اسماعیلی، مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان کرد: انقلاب اسلامی مقوله ای مهم در راستای اعتلای ولایت علوی و زمینه سازی ظهور مهدوی است که راه خود را تا ظهور حضرت مهدی(عج) ادامه خواهد داد.

وی عنوان داشت: در رأس انقلاب رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قراردارد که به گفته دوست و دشمن حتی یک نقطه خاکستری در پرونده خود ندارد.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همانند سایر کشورهای اسلامی که دارای جمهوری می باشند و در رأس آن رییس جمهور بوده و مسؤولیت پیشرفت مادی و معنوی کشور را به عهده دارد، این جایگاه منتخب خود مردم است که اگر درست انتخاب شود مردم در رفاه خواهند بود و شاهد اعتلای پرچم جمهوری اسلامی در جهان خواهیم بود.

وی گفت: در ایام الله دهه فجر باید اهداف و آرمان های انقلاب برای نسل جوان تبیین شود و جلوی توطئه نفوذ دشمن گرفته شود، نسل امروز جامعه اسلامی باید بدانند در گذشته این مملکت چه اتفاق هایی رخ داده است تا قدر نظام را بدانند.

حجت الاسلام اسماعیلی مهم ترین عامل برای جلب رضایت مردم و خنثی کردن توطئه دشمنان را خدمت به موقع و بی منت مسؤولان خواند و گفت: مسؤولان با وحدت و همبستگی که دستاورد مهم انقلاب است در زمینه رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

وی به وجود مشکلات اقتصادی در جامعه اشاره کرد که موجبات نارضایتی مردم از برخی مسؤولان را فراهم کرده است، اشاره و عنوان کرد: این مشکلات به دلیل ضعف مدیریت برخی مسؤولان و کم کاری مدیران اقتصادی است.

مدیر مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز رسیدن به استقلال اقتصادی را دستاورد مهم انقلاب عنوان کرد و یادآور شد: با پیروزی انقلاب و با وجود تحریم های اقتصادی از وابستگی اقتصادی در کشور رهایی یافتیم و این بزرگ ترین نعمت است.

وی اظهار داشت: با مقایسه شرایط اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی در دوران شاهنشاهی و پس از پیروزی انقلاب باید جوانان را آگاه ساخت تا قدر این انقلاب را بدانند و در راه شهدا گام بردارند و فریب دشمنان داخلی و خارجی را نخورند./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات