۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۵۵۴۰۹۰
نوبخت:

حضور در ۲۲ بهمن نشانه وحدت و اقتدار انقلاب است

سخنگوی دولت با اشاره به ضرورت حضور مردم در راهپیمایی ٢٢بهمن گفت: دلیل حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان می دهد.
نوبخت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در خصوص راهپیمایی ٢٢بهمن گفت: حضور مردم در راهپیمایی ٢٢بهمن یك ضرورت است، با این وجود از همه مردم كشور دعوت می كنم در این راه پیمایی شركت كنند.

وی ادامه داد: دلیل حضور مردم در راهپیمایی ٢٢بهمن بیان وحدت بین مردم است، امروز در منطقه اتفاقات زیادی رخ می دهد و این موضوع نیاز به وحدت را در بین آحاد ملت بیشتر می كند.

وی ادامه داد: مردم ما با حضور در این مراسم در اصل ریشه كن شدن محور تروریست همچون داعش را در كنار انسجام ملی به تصویر می كشند و از این رو امید است این مراسم بیش از پیش باشكوه برگزار شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه تاكید كرد: البته مردم ما همیشه در چنین صحنه هایی به خوبی نشان دادند كه وحدت را چگونه باید به نمایش بگذارند، در این میان مردم با حضور خود هم كسانی كه می خواهند با اندیشه های خود به اعتراضات مردم دل خوش كنند و  راهی برای خصومت ایجاد كنند خط بطلانی می كشند، حضور پرشور ملت ایران در ٢٢بهمن می تواند تمام دشمنانی كه نیت بد به ایران دارند را ناامید كند./٨١٦/پ۲۰۳/ق

ارسال نظرات