۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۵۲۸۸۳
دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور:

زوج های جوان مناطق زلزله زده به زودی میهمان امام هشتم خواهند شد

حجت الاسلام خادمی با بیان این که زوج های جوان مناطق زلزله زده به زودی میهمان امام هشتم خواهند شد، گفت: مقدمات این مسأله از سوی ستاد ازدواج دانشجویی انجام شده و در صورتی که مسؤولان محلی، استانداری کرمانشاه و نماینده ولی فقیه در این استان به ما کمک کنند، به زودی شاهد حضور آنها در مشهد خواهیم بود.
خادمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام محمد خادمی، دبیر بیست و یکمین دوره طرح ملی «همسفر تا بهشت»، شامگاه دوشنبه در حاشیه گردهمایی 800 زوج جوان دانشجو در بارگاه منور رضوی، با حضور در جمع خبرنگاران از برنامه ریزی های ستاد ازدواج دانشجویی کشور برای حضور 20 هزار زوج در این طرح خبر داد و گفت: در این مراسم توفیق یافته ایم در جوار بارگاه منور رضوی بیست و یکمین دوره برگزاری طرح ازدواج دانشجویی را برگزار کنیم و از کاروان هایی که هزار زوج در هر کدام از آن ها ثبت نام کرده اند، میزبانی کنیم.

وی از فراهم شدن مقدمات حضور کاروان ویژه زوج های جوان استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده در طرح ملی همسفر تا بهشت خبر داد و اظهار کرد: مقدمات این مسأله از سوی ستاد ازدواج دانشجویی انجام شده و در صورتی که مسؤولان محلی، استانداری کرمانشاه و نماینده محترم ولی فقیه در این استان به ما کمک کنند، به زودی شاهد حضور این عزیزان در مشهد مقدس خواهیم بود. 

حجت الاسلام خادمی در بخش اصلی سخنان خود با اشاره به دستاوردهای طرح بزرگ ازدواج دانشجویی، افزود: طی دو دهه گذشته مراسم بزرگ ازدواج دانشجویی همه ساله در مشهد مقدس برگزار شده است و در این بیست سال، مخاطب اصلی برنامه ها، دانشجویان عزیز بوده اند اما همه اقشار جوانان می توانند مخاطب این طرح باشند.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا مذاکراتی را با وزارت ورزش و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام داده ایم. این از مسائلی است که مستلزم کمک و یاری ویژه رسانه هاست و مطالبه رسانه ها می تواند بهترین کمک را به ما داشته باشد تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دبیر بیست و یکمین دوره طرح ملی «همسفر تا بهشت»، خاطرنشان کرد: وی یادآور شد: دانشجویان عزیزی که تاریخ عقد آن ها مربوط به دو سال گذشته است، میهمان رهبر معظم انقلاب می شوند و متناسب با نیاز آن ها کارگاه های مربوط به زندگی مشترک برنامه ریزی شده است./۸۲۰/پ202/ب1

 

 

ارسال نظرات