۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۲۵۷۹

واکنش روحانی سنی به بازداشت فعال رسانه‎ای لبنانی به دلیل انتقاد از آل‎سعود

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان از بازداشت یکی از فعالان رسانه ای این کشور به دلیل انتقاد از آل سعود ابراز تاسف کرد.
شیخ صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان از صدور حکم بازداشت یکی از فعالان رسانه این کشور به دلیل انتقاد از ولیعهد سعودی به شدت انتقاد کرد.

وی گفت: این مساله در حالی صورت می گیرد که آل سعود، نخست وزیر لبنان را گروگان گرفته و او را مجبور به استعفا کردند.

رییس حزب الفت لبنان افزود: عربستان هجمه شدید رسانه ای علیه لبنان و رییس جمهور و ملت آن انجام می دهد اما هیچ کس واکنشی به این مساله ندارد.

وی تأکید کرد که بازداشت فعال رسانه به دلیل انتقاد از آل سعود در حالی رخ می دهد که سفیر عربستان به شدت در حال دخالت در انتخابات لبنان و غلبه کردن دیدگاه خود بر برخی گروه های سیاسی و هجمه علیه مقاومت و گروه سیاسی آن است.

این روحانی اهل تسنن از برخی ائتلاف های انتخاباتی انتقاد کرد و اظهار داشت: این ائتلاف ها کامل شبهه انگیز است و نشان دهنده قرار دادن دست در دست مزدورانی است که پرونده های سیاهی مبتنی بر تعامل با دشمن صهیونیستی و قتل و بازداشت نیروهای مقاومت در لبنان دارند.

شیخ صهیب حبلی ادامه داد: متاسفانه طمع دستیابی به کرسی پارلمان سبب توجیه ورود به چنین ائتلاف ها و دوری از گزینه های اصلی شده است که خطر بزرگی برای آینده این گروه ها به شمار می آید.

وی ابراز امیدواری کرد که این گروه ها از این ائتلاف صرف نظر کرده و بدانند که مردم هیچگاه توطئه کنندگان و همدستان دشمن که به کشتار فرزندان و ارتکاب جنایت های وحشیانه می پردازند را فراموش نمی کنند./۹۸۰/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات