۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۵۴۸۸۷۹
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حضور در صحنه مردم مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که بخش مهمی از توان مدیریتی کشور صرف موضوع برجام شد، گفت: اگر توان و فرصتی که مسؤولان برای موضوع برجام گذاشتند برای مسائل اقتصادی صرف می کردند به طور حتم نتایج مطلوب تری حاصل می شد.
امام جمعه نکا

حجت الاسلام محمدباقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، با اشاره به این که مسؤولان باید بپذیرند مشکلات و ضعف های اقتصادی در کشور وجود دارد، گفت: این نقاط ضعف در حوزه اقتصادی باید با تدبیر و مدیریت صحیح رفع شود.

وی با بیان این که متأسفانه سرگرم شدن به برخی مسائل دیگر موجب فراموش شدن نقاط ضعف در داخل کشور می شود، افزود: همان طور که رهبرمعظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند دشمنی و کینه توزی های معاندان با کشور نباید موجب فراموش کردن نقاط ضعف در داخل کشور شود.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه بخش مهمی از توان مدیریتی کشور صرف موضوع برجام شد، خاطرنشان کرد: اگر توان و فرصتی که مسؤولان برای موضوع برجام گذاشتند برای مسائل اقتصادی صرف می کردند به طور حتم نتایج مطلوب تری  حاصل می شد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که دولت باید همه برنامه های خود را به ظرفیت و پتانسیل داخلی معطوف کند، تصریح کرد: متأسفانه بسیاری از پتانسیل و توان داخلی به دلیل برخی بی توجهی ها مسکوت مانده و هیچ استفاده مطلوبی از آن نشده است.

امام جمعه نکا با تأکید بر این که کشور با نگاه به بیرون و وعده های غربی ها به رشد و توسعه دست پیدا نخواهد کرد، بیان داشت: تجربه ثابت کرده هر گاه برای اداره کشور به بیرون دل بستیم، پیشرفتی برای جامعه ما حاصل نشده است.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که مواضع مقامات آمریکایی در برابر ملت ایران کاملاً کینه توزانه است، تصریح کرد: رییس جمهور آمریکایی در حالی قانون تمدید تعلیق تحریم های هسته ای علیه جمهوری اسلامی را امضا کرد که با تحریم جدید برخی مقامات و شرکت های جدید، دشمنی خود را با نظام اسلامی و مردم کشورمان بار دیگر ثابت کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که این نظام و انقلاب تا زمانی که از پشتوانه مردمی برخوردار است هیچ آسیبی نخواهد دید، گفت: در حوادث اخیر دیدیم که مردم بصیرت و ولایت مدار کشورمان چگونه بساط فتنه گری را در داخل کشور جمع کردند و بار دیگر حماسه ساز شدند.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که هیچ زبانی قادر به تشکر از هوشیاری و بصیرت ملت ایران نخواهد بود، بیان داشت: امروز یکی از مهم ترین راه هایی که می توان از هوشمندی این ملت قدردانی کرد تحقق عملی خواسته ها و مطالبات به حق آنها در مسائل اقتصادی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن به خوبی می داند که حضور در صحنه مردم همواره مهم ترین و بزرگ ترین پشتوانه انقلاب و نظام اسلامی بوده است، خاطرنشان کرد: باید بدانیم که بقای و ماندگاری این انقلاب به حضور و پشتیبانی مردم است و مسؤولان باید همه توان و ظرفیت خود را برای رفع دغدغه های مردم به کار گیرند.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که شبکه های ماهواره ای در حوادث اخیر همه توان خود را برای دروغ پراکنی و سوق دادن اعتراض مردم به اغتشاش و اخلال در نظم و امنیت کشور به کار گرفتند، بیان داشت: اما مردم با هوشیاری صف خود را از صف اغتشاش گران جدا کردند و ثابت کردند که همچنان پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که پایان یافتن حوادث اخیر به این معنا نیست که مسؤولان وظیفه خود را در قبال مردم فراموش کنند، خاطرنشان کرد: یک مسؤول در نظام اسلامی وظیفه ای جز خدمت به مردم ندارد و باید از ظرفیت های موجود به منظور حل مشکلات مردم به کار گیرد.

وی با بیان این که اگر مسؤولان نقاط ضعف موجود در کشور را رفع کنند دشمنان و معاندان انقلاب به خود اجازه دخالت در امور داخلی کشورمان را نخواهند داد، تصریح کرد: متأسفانه وجود برخی خلأ های در حوزه های اقتصادی موجب بروز چنین حوادثی شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان به بهانه مسائل اقتصادی تلاش کردند زمینه بی اعتمادی میان مردم و نظام اسلامی را فراهم کنند، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان مشکلات اقتصادی کشور را رفع کنند به طور حتم دشمن به فتنه های اقتصادی خود پایان خواهد داد./۱۳۱۷/ت303/ب1

ارسال نظرات