۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۵۴۸۷۵۸
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی:

تکیه بر توان داخلی تکه گم شده پازل مسؤولان است

معاون آموزش جامعة المصطفی گفت: برخی از مسؤولان اراده و باور لازم را برای حل مشکلات ندارند؛ خود اتکایی، خود باوری و تکیه بر توان درونی کشور برای حل مشکلات نکته فراموش‌شده‌ای در بین از مسؤولان است.
حجت الاسلام والمسلمین عباسی معاون آموزش المصطفی

حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی معاون آموزش جامعة المصطفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، مهمترین نکته فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم را مثال «اگر زخم نباشد مگس هم روی آن نمی‌نشیند» دانست و گفت: ضعف‌هایی در بعضی از مسؤولان اجرایی و برخی نهادهای دیگر ما وجود دارد که دشمن از این ضعف‌ها می‌تواند سوء استفاده کند.

معاون آموزش جامعة المصطفی ادامه داد: اگر مسؤولان توجه داشته باشند  از اینکه دشمن بخواهد برنامه‌ریزی کند و از این ضعف‌ها سوء استفاده کند، آنها را برطرف کنند ما شاهد این حوادثی که چند روز پیش اتفاق افتاد نخواهیم بود.

وی با اشاره به چرایی عدم توجه مسؤولان به تذکرات مکرر رهبر معظم انقلاب برای حل مشکلات ابراز داشت: بعضی از فعالیت‌ها زمان‌بر است؛ بخشی هم به خاطر این است که برخی از مسؤولان به حل مشکلات باور ندارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی افزود: اینکه بعضی احساس می‌کنند که حتماً باید دستمان پیش دیگران دراز باشد یک درد مهمی است و به نظر می‌رسد که برخی از مسؤولان ما اراده و باور لازم را برای حل مشکلات ندارند؛ خود اتکایی، خود باوری و تکیه بر توان درونی کشور برای حل مشکلات نکته فراموش‌شده‌ای در بین از مسؤولان است.

معاون آموزش جامعة المصطفی تصریح کرد: اگر کسانی بعد از اتمام حجت‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه مشکل لاینحلی در کشور نیست به این باور نرسند به نظر می‌رسد که باید جای خود را به کسانی بدهند که این توان و باور را دارند تا کاری انجام دهند.

وی در پایان گفت: اگر فرض گفته شده صحیح باشد، ما خودمان به عنوان کسانی که این مسؤولان را سر کار آورده‌ایم باید در رفتار خود تجدید نظر کنیم و از حالا به کسانی فکر کنیم که باورمندتر هستند و کسانی را بیاوریم که چنین باوری را داشته باشند./836/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات