۱۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۴۶۱۱۲
آیت الله طبرسی:

رفع مشکلات اقتصادی خواسته مردم از مسؤولان است

امام جمعه ساری با بیا این که انتظار ما از مسؤولان رفع مشکلات اقتصادی است، گفت: مردم همواره پشتیبان انقلاب بوده و دولتمردان موظفند در رسیدگی به خواسته های آنها تلاش بیشتری کنند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نمازجمعه مرکز استان با اشاره به کشف حجاب از سوی رضاخان و باقی ماندن آثار شوم آن در جامعه اشاره کرد و گفت: متأسفانه هنوز آثار شوم آن هنوز در جامعه ما باقی است.

وی با اشاره به این که کشف حجاب رضاخانی خوش خدمتی آشکار به اربابان انگلیسی بود، تصریح کرد: رضاخان در پي اجراي اين فرمان اربابان غربي خود، به ظاهر شعار آزادي زنان را سر مي‌داد و به دنبال متمدن کردن کشور بود.

آیت الله طبرسی با بیان این که رضاشاه با صدور فرمان کشف حجاب در کشور، حجاب را نوعي کهنه پرستي و جهالت معرفي مي‌کرد، اين در حالي است که خود او در جهل مطلق بود، خاطرنشان کرد: حجاب از بسياري ناهنجاري‌ها در جامعه جلوگيري مي‌کند، اما دشمنان مي‌خواهند حجاب را به گونه‌اي ديگر معرفي کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این طرح استعماری رضاخان با هدف از بین بردن پایه های دینی و مذهبی مردم کشورمان صورت گرفت که با ایستادگی علما، روحانیان و مردم دیندار ایران مواجه شد.

آیت الله طبرسی ادامه داد: عفت، حجاب، غيرت و حيا چهار اصل اخلاقي و ديني است که سرنوشت آن به هم عجين شده و پيوند ناگسستنی با يکديگر دارد و مکمل هم هستند که اگر يکي از اين ستون ها نباشد، حادثه ساز خواهد بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به حوادث اخیر کشور اشاره کرد گفت: در ابتدا این اعتراض ها با عنوان انتقاد به مسائل اقتصادی، معیشتی و گرانی از مشهد آغاز شد و امروز می بینیم که چگونه دشمنان و بدخواهان انقلاب از آن حمایت می کنند.

آیت الله طبرسی با بیان این که متأسفانه در جریان اعتراض های اخیر شاهد برخی شعارهای هنجارشکن از سوی برخی ها بودیم، تصریح کرد: بیان این شعارها موجب خشنودی دشمنان انقلاب را فراهم کرد.

امام جمعه ساری با بیان این که رسانه‌های بیگانه نیز در این اتفاقات اخیر نیز موج‌سواری کردند و فراخوان‌هایی دادند، خاطرنشان کرد: متأسفانه دیدیم که چگونه به قرآن و امامزاده ها جسارت کردند و آنها را به آتش کشیدند.

وی با بیان این که امروز مردم صف خود را از هنجارشکنان جدا و حمایت خود را از انقلاب و نظام اسلامی اعلام کردند، بیان داشت: حضور خودجوش مردم در دفاع از انقلاب نشان دهنده علاقه آنها به نظام و دین است.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه سخنان خود با تأکید براین که هر گونه انتقاد در کشور باید مشروع، قانونی و مدنی باشد، خاطرنشان کرد: مردم ما انقلاب نکردند که اماکن عمومی و نهادها را آتش بزنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که این وظیفه مسؤولان است که حرف مردم را بشنوند و به آن پاسخ قانع کننده دهند، تصریح کرد: مسؤولان کشور باید برای دغدغه های عمومی فکری اساسی کنند.

امام جمعه ساری همچنین با تأکید براین که نحوه بیان اعتراض و مشکلات اقتصادی در کف خیابان ها نیست، خاطرنشان کرد: مسؤولان نیز باید مکانی را مشخص کنند تا مردم اعتراض مدنی و قانونی خود به گرانی و بیکاری را در آنجا مطرح کنند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان و بدخواهان ملت ایران نمی خواهند انقلاب اسلامی 40 ساله شوند، تصریح کرد: به طور حتم ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی همچنان مقتدرانه پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

امام جمعه ساری با بیا این که انتظار ما از مسؤولان کشور رفع مشکلات اقتصادی به ویژه گرانی و بیکاری است، خاطرنشان کرد: مردم فهیم و همیشه در صحنه ایران اسلامی همواره پشتیبان انقلاب هستند و دولتمردان موظف هستند در رسیدگی به خواسته های مردم تلاش بیشتری کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که دشمنان در تلاش هستند امنیت، آرامش و آسایش داخلی کشورمان را خدشه دار کنند، گفت: جوانان انقلابی و با بصیرت کشورمان باید هوشیار باشند تا خدای ناکرده در دام فریب توطئه های دشمن گرفتار نشوند.

وی توصیه به دولتمردان در بحث بودجه خاطرنشان کرد: به دولتمردان توصیه می‌کنم در بحث بودجه کاری کنند که مردم در رفاه باشند و به مردم فشار نیاید و حرف‌ها و مشکلات مردم در تنظیم بودجه یادتان باشد./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات