۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۶
کد خبر: ۵۴۴۶۹۶
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

بزرگداشت حماسه ۹ دی، دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب است

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت بزرگداشت حماسه نهم دی تأکید کرد و با بیان این که متأسفانه برخی ها که منافع سیاسی و حزبی خود را در خطر می بینند به دنبال کمرنگ کردن این حماسه ماندگار هستند، گفت: بزرگداشت حماسه نهم دی، دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب است.
امام جمعه فریدونکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فریدونکنار، خدمت به مردم را مهم ترین وظیفه مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: یک مسؤول و مدیردر جامعه اسلامی نباید دغدغه ای جز رسیدگی به امور مردم را داشته باشد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مردم از سرگردانی در برخی ادارات و نهادهای دولتی خسته شده اند، افزود: این شایسته کشور و نهادهای وابسته به این نظام اسلامی نیست که مردم از آنها ناراضی باشند.

حجت الاسلام جلالی با تأکید براین که همان طور که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تأکید کردند مردم ولی نعمت ما هستند، ما حقی بر گردن مردم نداریم و این مردم هستند که بر گردن ما حق دارند، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز همواره بر ضرورت رسیدگی به امور مردم در کوتاه ترین زمان تأکید داشته و دارند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه برخی ادارات در ارائه خدمات به مردم کمی سستی به خرج می دهند و مردم از این گونه رفتارها و رویکردها در نهادهای دولتی آزرده خاطر هستند، افزود: یک شهروند برای رفع مشکل و گرفتاری خود وقتی به اداره ای مراجعه می کند نباید ناراحت و بدون نتیجه از آن نهاد دولتی خارج شود.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که این که خوشبختانه بسیاری از مدیران و کارکنان ادارات و نهادهای دولتی ما در رفع مشکلات و گرفتاری های مردم همواره تلاش می کنند، گفت: تنها برخی نهادها هستند که مردم از عملکرد آنها ناراضی هستند و این مسأله باید رفع شود.

حجت الاسلام جلالی با بیان این که مردم کشورمان انقلاب اسلامی را پیروزی رساندند و در جهت تحکیم پایه های این انقلاب تلاش ها و جانفشانی های بسیاری انجام دادند، گفت: با گذشت حدود چهار دهه از این انقلاب، هنوز هم جوانان این مرزوبوم برای دفاع و حراست از مرزهای کشورمان جان خود را فدا می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران لایق بهترین ها هستند و کسی حق ندارد این مردم را از داشتن چنین شرایطی منع کند، افزود: مسؤولان و مدیران کشور باید بدانند که همین مردم هستند در زمان سختی ها و بحران ها پیشگام تر از خواص و نخبگان در عرصه دفاع از انقلاب و نظام حاضر می شوند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که هوشیاری و بصیرت ملت ایران مثال زدنی و بی نظیر است، خاطرنشان کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی ثابت کردند که هر گاه انقلاب و آرمان های آن در خطر است با همه وجود به حمایت و پشتیبانی از انقلاب می شتابند.

حجت الاسلام جلالی با اشاره به در پیش بودن حماسه ماندگار و عظیم نهم، آن حرکت انقلابی همراه با بصیرت ملت ایران را عامل خنثی شدن همه توطئه ها و فتنه های دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد و گفت: اگر خلق آن حماسه خودجوش و مردمی نبود، دشمنان به اهداف شوم خود در کشورمان دست پیدا می کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حماسه نهم دی، بصیرت، ولایت مداری و روحیه انقلابی گری ملت ایران را به رخ جهانیان کشید، افزود: ملت بزرگ ایران در آن حماسه عظیم به دنیا ثابت کردند که همواره پای آرمان های انقلاب خواهند ماند و از اصل انقلاب و نظام اسلامی دفاع می کنند.

نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران همچنین بر ضرورت بزرگداشت این چنین حماسه های ماندگاری در کشورمان تأکید کرد و با بیان این که متأسفانه برخی ها که منافع سیاسی و حزبی خود را در خطر می بینند به دنبال کمرنگ کردن این حماسه ماندگار هستند، گفت: بزرگداشت حماسه نهم دی، دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

حجت الاسلام جلالی در ادامه سخنان خود با تأکید براین که مدیران باید بدانند که پست و مقام مقطعی و تنها امانتی برای خدمت به مردم است، گفت: یک مدیر باید همه امور  همواره خداوند متعال را ناظر و شاهد بر اعمال خود بداند.

امام جمعه فریدونکنار با بیان این که تقوا و رعایت شئون دین یکی از لازمه‌های مدیران در جامعه اسلامی است، افزود: نباید حق یک فرد در نهادها و ادارات ضایع شود و این به هیچ عنوان زیبنده نظام نیست.

وی با اشاره به این که سوء مدیریت می تواند آسیب جدی در پی داشته باشد، خاطرنشان کرد: وقتی کسی صلاحیت مدیریت در اموری را ندارد نباید در بخشی به کار گرفته شود و اگر فردی با علم اینکه نمی‌تواند بر اموری مدیریت کند و آن را بپذیرد خیانت کرده است.

حجت الاسلام جلالی با تاکید بر این که فرهنگ اهل بیت(ع) باید در جامعه احیا شود، گفت: مدیران باید در امور مختلف از کتاب‌های اسلامی و ایرانی بهره‌مند شده و آن‌ها را ترویج کنند نه آنکه از کتاب‌ها و مباحث غربی استفاده کنند./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات