۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸
کد خبر: ۵۴۲۱۷۸
امام جمعه پاکدشت:

پیروزی جبهه مقاومت مرهون وحدت مسلمانان است

امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه بیداری اسلامی به سرعت در حال شکل گیری است، گفت: امروز پیروزی جبهه مقاومت بر کسی پوشیده نیست و این مهم برگرفته از وحدت مسلمانان است.
حسن لزومي پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ حسن لزومی امام جمعه پاکدشت شامگاه پنجشنبه در مراسم هفته وحدت مسجد الشهدا این شهرستان با اشاره به کشته شدن عبدالله صالح رییس‌جمهور غدار و ملعون یمن، گفت: این هلاکت باعث شد تا پرونده کودتای نافرجام آمریکایی عربی بسته شود.

وی این اتفاق مهم را مرهون حفظ وحدت در میان گروه‌های گوناگون مسلمان منطقه عنوان کرد و افزود: امروز یمنی ها بیدار تر از همیشه هستند و با این وحدت و مقاومت به پیروزی نزدیکتر شده اند چرا که آنها به‌ خوبی فهمیده اند که دوست و دشمنشان کیست.

نماینده ولی فقیه در پاکدشت با اظهار اینکه امروز بیداری اسلامی با سرعت بیشتری در حال شکل گیری است، اضافه کرد: پیروزی جبهه مقاومت و اسلام بر کسی پوشیده نیست، موفقیتی که برگرفته از وحدت و با مرکزیت ایران و انقلاب اسلامی با بنیانگذاری امام راحل است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با بهره گیری از اسلام ناب محمدی و وحدت به معنای واقعی کلمه و همچنین پرچمداری مقام عظمای ولایت توانست رژیم سلطنتی پهلوی را کنار بزند، ادامه داد: بعد از رحلت امام خمینی(ره) پرچمداری انقلاب اسلامی به دست آیت الله خامنه ای افتاد و امروز هم ایشان با رهنمودها و تدابیر خویش باعث اتحاد و وحدت بیشتر مسلمین شده اند تا جایی که دیگر هیچ قدرتی توان بازدارندگی این وحدت را ندارد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان پاکدشت با یادآوری دغدغه‌ مهم بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران مبنی بر احقاق حقوق مظلومان به ویژه مردم مظلوم فلسطین نسبت به آزادی بیت المقدس اظهار امیدواری کرد و افزود: به زودی وعده حق رهبری فرزانه انقلاب اسلامی محقق خواهد شد، این موفقیت ها تا رسیدن به آزادی مسلمانان عالم ادامه خواهد داشت و با نابودی رژیم صهیونیستی اقتدار واقعی مسلمانان بر همگان نمایان خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه ارمغان آورنده وحدت برای جهانیان پیامبر اسلام بودند، اظهار داشت: ایشان هم پیامبر رحمت بودند و هم پیامبر وحدت، رحمتی که در دل خود وحدت را جای داده است به شکلی که تا وحدت ایجاد نشود رحمت معنا ندارد.

حجت الاسلام لزومی در پایان با اعلام اینکه پیامبر رحمت در مسیر همیشگی دعوت به اسلام از حق خود می گذشت، خاطرنشان کرد: انواع جسارتها، اهانت و تندی ها را به رسول مهربانی نسبت می دادند اما ایشان کوچکترین پاسخ تندی نداشتند و حقیقتاً ایشان تقویت کننده وحدت مسلمانان بودند./804/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات