۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۵۴۱۴۵۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

زیرساخت های جاده ای و ایمنی لرستان تقویت شود

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت تأمین ایمنی جاده ای و حمل نقل گفت: با مدیریت صحیح، جذب منابع و اعتبارات ملی باید ایمنی حمل و نقل در این استان فراهم شود.
نماینده ولی فقیه در استان لرستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و پرسنل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان که در دفتر امام جمعه خرم آباد برگزار شد، گفت: تلاش های اداره کل راهداری استان قابل تقدیر است.

وی با اشاره به محرومیت استان های زاگرس نشین در ابعاد مختلف عنوان داشت: با وجود تلاش های مختلف همچنان کمبودهایی احساس می شود که نیازمند تلاش و وحدت بیشتری است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه در استان به توسعه ناوگان هوایی و ریلی توجهی نمی شود، افزود: ناوگان استان از نظر کالا و مسافر با استانداردها فاصله دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به علت مشکلات اقتصادی، ناوگان کالا از وضعیت مناسبی برخوردار نیست، اظهار داشت: رانندگان این بخش مجبور به تأمین بار از استان های دیگر هستند و برای ماندن در استان رغبتی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نبود راه مناسب را مشکل اساسی استان لرستان عنوان کرد و گفت: در استان کمتر از یک سوم راه های اصلی چهارخطه هستند.

وی با اشاره به اینکه دو خطه بودن و ایمنی پایین جاده ها از عوامل اصلی بروز سوانح جاده ای است، اظهار داشت: برای ایمنی جاده ها باید فکر اساسی صورت گیرد چراکه نصب علائم هشدار دهنده نسخه موقتی برای کاهش سوانح محسوب می شود.

امام جمعه خرم آباد با تأکید بر ضرورت توجه ویژه در بخش مدیریت راهداری ادامه داد: مدیریت در این بخش باید همراه با ریسک پذیری، همت بلند، جرأت و جسارت باشد و در زمینه تأمین زیرساخت های لازم برای جذب منابع و اعتبارات ملی، توجه به نیروی انسانی توانمند در زیر مجموعه و استفاده از توان نیروهای خلاق توجه لازم صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با بهره مندی از ظرفیت مدیریت توانمند شاهد رشد و بالندگی راهداری و حمل و نقل جاده ای خواهیم بود، عنوان داشت: انتظار می رود مسؤولان با ارائه طرح های اساسی و ایجاد حساسیت در سطح ملی، سهم شایسته ای را از منابع ملی برای استان جذب کنند./9459/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات