۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد خبر: ۵۳۹۵۵۹

پنجمین جشنواره مدرسه عشق برگزار شد

پنجمین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری بسیج با عنوان مدرسه عشق به هراه تجلیل از برترین تولیدات فرهنگی و هنری بسیج برگزار شد.
محرابی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پنجمین جشنواره تولیدات فرهنگی هنری بسیج با عنوان مدرسه عشق شامگاه چهارشنبه یکم آذر ۹۶ با حضور سردار سرتیپ غلامحسین غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت الاسلام علی محرابی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین، حسن رحیم پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، جمعی از بسیجیان پایگاه‌های این سازمان و برندگان تولیدات فرهنگی هنری بسیج در سالن بصیرت لانه جاسوسی آمریکا برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بعد از تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام محرابی ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، فرا رسیدن ماه میلاد پیامبر اکرم(ص) و پیروزی جبهه مقاومت علیه نیروهای داعش در سوریه، گفت: اگر بخواهیم در دنیا حرفی داشته باشیم، قلوب را تسخیر کنیم و معارف ذخیره در انبار اسلام را در دنیا گسترش دهیم، نیازمند نیروهای بسیجی هستیم.

وی افزود: ابزار هنر در تقابل با جبهه دشمن ابزاری بسیار موثر است اما اگر درست به کار گرفته نشود، موفقیتی در این حوزه حاصل نخواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: بسیاری از عرصه‌های هنری در دست ما نیست. بسیاری از فعالیت‌هایی که در سازمان بسیج مستضعفین می‌بینیم در ستاد و صف‌های مختلف انجام می‌شود حجم بالا ولی اثرگذاری کمی دارد.

وی اظهار داشت: اگر امروز به خوبی نمی‌توانیم حرف خود را در دنیا بزنیم، علت این است که طرز استفاده درست از قالب هنر را نمی‌دانیم.

حجت الاسلام محرابی ابراز داشت: امید داریم در دوره جدید، سازمان با توجه به تمرکززدایی، زیرساخت‌های هنری را از تهران به استان‌های دیگر افزایش دهد. در دوره جدید حتماً در تمام نقاط کشور، ظرفیت برای تمام فعالان بسیجی و انقلابی وجود داشته زیرا لازم است عرصه‌های فرهنگی و هنری به دست جریان مومن و انقلابی بیفتد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این میان پایگاه‌های مقاومت نقش مهمی در رشد تولیدات دارند. پنجمین جشنواره مدرسه عشق با ۷۲ هزار اثر کار کمی نیست؛ بسیاری از آثار برای ارتقای فعالیت‌ها موثر و مفید هستند./966/پ203/ب1

ارسال نظرات