۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۳۶۴۲۴
اربعین؛

پخت روزانه ۲۵۰۰ قرص نان برای زوار اربعین در موکب حضرت ام البنین کوت سید نعیم

مسؤول موکب حضرت ام البنین(س) کوت سید نعیم به تشریح فعالیت های این موکب در ایام محرم و صفر و نیز ایام اربعین حسینی پرداخت.
اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین حرکت کاروان پیاده روی اربعین حسینی

احمد حلفی، مسؤول موکب حضرت ام البنین(س) کوت سید نعیم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی با اشاره به فعالیت های این موکب در این ایام، اظهار داشت: هر روز صبح ساعت شش موکب ما به منظور دادن وعده صبحانه به عزاداران و زوار اباعبدالله الحسین(ع) برپا می شود و تمامی امکانات موکب با کمک های مردمی تامین شده است.

مسؤول موکب حضرت ام البنین(س) کوت سید نعیم در ادامه بیان داشت: وعده صبحانه ما شامل انواع غذای گرم مانند تخم مرغ، چای و دیگر وعده های صبحانه از قبیل خرما، پنیر و نان گرم محلی است.

این مقام مسؤول و خادم اباعبدالله الحسین(ع) با اشاره به پخت نان محلی از سوی بانوان پرتلاش و بی ریا، ابراز داشت: روزانه بیش از دو هزار قرص نان گرم محلی در موکب حضرت ام البنین(س) کوت سید نعیم به همت بانوان زحمتکش و ولایت مدار پخته می شود.

حلفی تصریح کرد: موکب ما از اول روز محرم الحرام مستقر شد و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد یافت؛ از ساعت 6 صبح تا ساعت 12 شب موکب برای عموم مردم عاشقان سید و سالار شهیدان پابرجا است.

وی در ادامه بیان داشت: ما هرچه بیشتر و شلوغ تر مردم را مشاهده کنیم، خوشحال می شویم که از آنان استقبال و میزبانی کنیم و این برای ما یک افتخار است که در خدمت زوار اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.

مسؤول موکب حضرت ام البنین(س) کوت سید نعیم در پایان گفت: در اغلب ایام محرم و صفر نیز برای زائران و میهمانان اباعبدالله الحسین(ع) پخت غذای گرم را در دستور کار داشتیم./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات