۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۵۳۶۲۱۴
آیت الله عابدی:

انسان باید مراقب غذای روح خود باشد

آیت الله عابدی گفت: حتی از فردی که فقط مشغول فکر کردن به موضوع گناه است هم پرسش خواهد شد که چرا زمان خود را به بطالت گذرانده ای.
دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان دیدار آیت الله عابدی از دفتر خبرگزاری رسا در همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله احمد عابدی استاد درس خارج حوزه علمیه قم امروز در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به غربت امام حسن مجتبی(ع) در دوران زندگی گفت: متاسفانه در بین اهل بیت درباره امام حسن مجتبی(ع) کمتر صحبت شده است.

وی به دلایل این موضوع پرداخت و گفت: در زمان زندگی ایشان شرایط برای شیعیان بسیار سخت بوده است و کسی نمی تواسته به راحتی خدمت ایشان برود.

این استاد دانشگاه با بیان کرامات امام حسن (ع) به ارادت اهل سنت نسبت به ایشان اشاره کرد و گفت: لیبی کشوری است که تفکر حاکم در آن مخالف با شیعه است اما چند مشخصه خوب دارد، یکی آن که بیش از یک پنجم مردم آن حافظ کل قرآن هستند.

وی ادامه داد: دومین ویژگی لیبی ارادات آنها به کریم اهل بیت است؛ به گونه ای که در اکثر مناطق آن بزرگترین افتخارشان این است که کشورشان محل قدمگاه امام حسن مجتبی(ع) بوده است.

آیت الله عابدی گفت: این ویژگی ها در کشوری که اکثر آنها اهل سنت هستند و تفکر ضدشیعی دارند از کرامات امام مجتبی(ع) است.

وی به معرفی فرزندان امام حسن (ع) پرداخت و گفت: اولاد امام حسن(ع) مجتبی در دنیای اسلام افرادی شاخص هم از نظر معنویت و هم از نظر مبارزه است.

این استاد حوزه در ادامه اظهار داشت: سیده نفیسه دختر امام مجتبی(ع) یکی از افرادی است که بسیاری به ایشان متوسل می شوند و حاجات خود را از او می گیرند.

آیت الله عابدی گفت: حتی وهابیان نیز که منکر امامان معصوم(ع) هستند در مورد معجزات سیده نفیسه کتاب نوشته اند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات