۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۵۳۳۸۶۸
حجت الاسلام پژمان فر:

داعش مصداق بارز تلاش استکبار برای توسعه اسلام هراسی است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: داعش و گروه های تکفیری دست ساز استکبارجهانی مصداق بارزی از اسلام هراسی و منحوس نشان دادن چهره اسلام هستند.
پژمان فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمان فر شامگاه چهارشنبه در اجتماع عظیم وارثان ولایتولایت که همزمان با شام شهادت حضرت رقیه(س) برگزار شد، گفت: ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و تکریم مقام والای شهدای مدافع حرم و خانواده ایشان با بیان اینکه امروزه اسلام ظرفیت احیاسازی نفوس سرخورده را با گفتمان انقلاب اسلامی دارد، گفت: انقلاب اسلامی فرصتی برای رسوخ  گفتمان به جان و دل انسان هاست و میتواند نهال وجود آنان را سیراب کند و پاسخی درست در جهت امیدواری و آرامش خاطرشان باشد.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی به مرور شرایط اجتماعی اسلام از ابتدای ظهور تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: اسلام در شرایطی طلوع کرد که فضای اجتماعی مناسبی مهیا نبود اما پیامبر اسلام (ص) از آن فضای اختناق شدید ‌شرایط ایده آلی را در جهت رشد و تعالی اسلام مهیا نمود.

وی خاطرنشان کرد: به راستی‌ این اتفاق بزرگی است که پیامبر(ص) انسان هایی را که زمانی غرق در رذائل اخلاقی بودند، به اوج فضائل اخلاقی برساند تا جایی که خداوند متعال در شأن آن حضرت فرمودند «لولاک لما خلقت الافلاک.»

رییس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: معارف اسلام در هر زمانی‌ در راستای ظرفیت سازی انسان هایی که جان و دلشان سرخورده است، می تواند موثر و احیاگر نفوس آن ها باشد.

توسعه گفتمان انقلاب در جهان ثمره خون شهدا و صبر خانواده آن هاست

حجت الاسلام پژمان فر یادآور شد: امروز به برکت خون شهدا و خانواده و فرزندان ایشان در نقاط مختلف جهان از شمال گرفته تا به جنوب و از شرق گرفته تا به غرب گفتمان انقلاب توانسته مسیرش خودش را پیدا کند و افراد زیادی را مجذوب راه خود سازد.

وی تأکید کرد: امروز در تمام کرانه ها گفتمان اسلام و انقلاب به شدت رو به گسترش و توسعه است و اظهار نگرانی و جنبش ها و تحرکات مستکبران به جهت همین توسعه طلبی های گفتمان انقلاب اسلامی است و می توان گفت همین اظهار نگرانی ها و جنبش ها تاییدی بر راه درست ماست.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد: امروزه باعنایت الهی گفتمان انقلاب اسلامی درهم کوبنده و در هم شکننده آرمان های شوم دشمنان است. اسلام به تعبیر امام عظیم الشان (ره) مرز ندارد و ما در زیر بیرق اسلام و توحید و ولایت هستیم که این بیرق عظیم توانسته افراد زیادی را به خود جذب کند.

داعش مصداق بارز تلاش استکبار برای توسعه اسلام هراسی است

حجت الاسلام پژمان فر با اشاره به تلاش مستکبران برای توسعه اسلام هراسی در جهان، خاطرنشان کرد: داعش و گروه های تکفیری دست ساز استکبارجهانی مصداق بارزی از اسلام هراسی و منحوس نشان دادن چهره اسلام هستند.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: امروز جوانان مدافع حرم پاسدار آرمان های اسلام هستند و چهره شهدا الگویی برای امتداد خط پاسداری از آرمان های آنان است. شهدایی که از نام و نشان و کار و زندگی و خانواده شان گذشتند تا اقامه جنگ علیه استکبارجهانی و هزاران ظلم وجوری کنند که مستکبران در اقصی نقاط عالم در حال رقم زدن آن هستند.

پیام پیروزی های اسلام ناب در منطقه، حمایت خدا از مؤمنان است

وی با اشاره به عزتی که توسط خون شهدا برای اسلام و نظام اسلامی رقم خورده، افزود: دشمن می  خواهد با این تحرکاتش به ما چهره ی ذلت را مستولی کند اما نمی داند که خداوند برای اهل ایمان چهره ای جز عزت ننگارده است. دشمن میخواست با این حرکات اسلام هراسانه اصل اسلام را هدف قرار دهد و بگوید ما عزتمند نیستیم بلکه خار و ذلیل هستیم اما خداوند آنان را رسوا و به اوج ذلت کشانید و این عزت و سربلندی را برای جریان حق ایجاد کرد.

حجت الاسلام پژمان فر گفت: اگر بخواهم به عنوان یک پیام بگویم حضور در منطقه چه اثری بر دشمن دارد، میگویم پیام حضور در منطقه این است که تنها تکیه گاه انسان خداست و این خداست که هیچگاه انسان های با ایمان و دارای اخلاص عمل را تنها نمی گذارد چون اگر کسی برای خدا قیام کند خداوند حامی او خواهد بود./820/پ202/ب1

ارسال نظرات