۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۵۲۹۸۵۳
امروز صورت گرفت؛

ورود پیکر ۱۱۹ شهید دوران دفاع مقدس به میهن اسلامی

۱۱۹ پیکر مطهر شهدای هشت سال جنگ تحمیلی از مرز بین المللی شلمچه وارد میهن شدند و مورد استقبال رسمی علما، مسؤولان و فرماندهان لشکری و دیگر اقشار مختلف مردم شهید پرور خوزستان قرار گرفتند.
شهدا شهدا شهدا شهدا شهدا شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، 119 پیکر پاک شهیدان دوران دفاع مقدس دقایقی پیش با استقبال رسمی علما، مسؤولان و فرماندهان نظامی و دیگر اقشار مختلف مردم شهید پرور از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد میهن اسلامی ما شدند.

در این مراسم استاندار خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی امام جمعه موقت اهواز، سردار سرتیپ باقرزاده، رییس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، دادستان خرمشهر و امام جمعه این شهر، سامری نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان عالیرتبه ارتش در خوزستان و فرماندهان سپاه پاسداران  و نیروی انتظامی استان و نیز روحانیان حضور داشتند.

براساس این گزارش، پیکر مطهر این شهدای والامقام امروز ساعت 17 در اهواز تشییع و برای شناسایی بیشتر به تهران منتقل خواهند شد.

مراسم ورود شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس در اغلب خبرگزاری ها و رسانه ها بازتاب داشته و نیز این مراسم از شبکه سراسری خبر به طور زنده پخش شده است.

لازم به ذکر است، این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی زبیدات، رمضان و کربلای 4 در منطقه غرب اروند تفحص شدند، از این تعداد 53 پیکر مربوط به شهدای ژاندارمری، 36 پیکر مربوط به سپاه و ارتش و 30 پیکر مربوط به شهدای سپاه و بسیج عملیات کربلای 4 هستند./9453/پ203/ب1

ارسال نظرات