۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد خبر: ۵۲۵۸۸۲
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

شبهه‌آفرینی و شهوت‌گستری شگرد دشمنان برای انحراف جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: شبهه آفرینی و شهوت گستری دو شیوه و شگرد مهم دشمنان برای انحراف جامعه و به‌ویژه نسل جوان و جدید کشور است.
حجت الاسلام یعقوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، با اشاره به اهمیت توجه ویژه برای ارتقای بعد معنوی جوانان، بر تقویت روحیه اسلامی و انقلابی در بین نسل‌های جدید تأکید کرد.

وی افزود: اگر در این زمینه کاری کارستان انجام نگیرد، دشمنان کمین کرده با دو شیوه و شگرد جوانان ما را از دین و انقلاب جدا می‌سازند و به سمت و سوی اهداف شوم خود سوق می‌دهند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی با بیان اینکه این دو شیوه شبهه‌آفرینی و شهوت‌گستری هستند، خاطرنشان کرد: این دو به عنوان دو ابزار تهاجم در همه زمان‌ها از سوی اشرار و نیروهای ضد دین به عنوان پروژه انحراف مردم و جوانان مطرح بوده و هست.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: دشمنان و بدخواهان نظام در حوزه اندیشه می‌خواهند ایجاد سؤال کرده و در کنار محکمات دین ایجاد تردید کنند تا پایه‌های اعتقادی و باورهای مردمان را سست کنند.

وی با تأکید بر انجام اقدامات اساسی و زیربنایی در این زمینه، تصریح کرد: با این خطر جدی نباید فقط به فکر نقش ایوان باشیم و از استحکام پایه‌ها غفلت کنیم.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی ادامه داد: شیادان شرور برای طعمه قرار دادن جوانان به شگرد دیگری به نام شهوت گستری هم می‌پردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: دشمنان برای جوانانی که دارای انرژی متراکم از لحاظ شهوت هستند، دام می‌گسترند و دانه می‌پاشند.

وی افزود: زمینه‌سازی اشباع نیروی جنسی اعم از نگاه‌های گناه‌آلود، فیلم‌های ویرانگر، کتاب‌های مسموم و صحنه‌های اختلاط بین دو جنس مخالف، همه و همه برای آن است که برای جوان مسلمان دسترسی به گناه و بی‌عفتی آسان شود تا به‌تدریج از تکلیف گرایی و معنویت‌گرایی دور شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: باید به این دو آسیب بزرگ گردباد شبهه و گرداب شهوت توجه کنیم و راه‌های پیشگیری و درمان آن را با طرح تربیت دینی نهادینه سازیم./9314/ت302/ب1

ارسال نظرات