۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۵۲۴۵۳۰
وزیر کشور خبر داد؛

انتخاب ۷ نفر از استانداران در جلسه هیأت دولت

رحمانی فضلی از انتخاب ۷ نفر از استانداران در جلسه امروز هیأت دولت خبر داد و گفت: ما به دنبال اين هستيم كه در كوتاه ترين زمان ممكن براي جلوگيري از تزلزل مديريتي در استان ها اقدام کنیم.
رحمانی فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره تغييرات در انتخاب استانداران، گفت: امروز ٧ نفر از استانداران را انتخاب كرديم كه براساس آن ٤ نفر جا به جا خواهند شد و ٣ نفر هم دچار تغيير خواهند شد.

وي ادامه داد: در اين دوره ما معيار ارزيابي را براي هر استاندار تعيين كرديم، از اين رو طبق ارزيابي هاي جديد عده اي از استاندارها تغيير مي كنند، از طرفي برخي از استانداران خودشان درخواست حضور در ساير دستگاه هاي اجرايي داشتند تا از كار دولتي مرخص شده و به دوران بازنشستگي بروند.

وزیر کشور ادامه داد: ما به دنبال اين هستيم كه در كوتاه ترين زمان ممكن براي جلوگيري از تزلزل مديريتي در استان ها تكليف را مشخص كنيم و از اين رو طبق وعده تا پايان شهريورماه تمام استانداران را انتخاب كنيم، البته آمادگي اين را داريم در صورت تشكيل جلسه هيأت دولت اين كار را سريعا انجام دهيم.

رحماني فضلي در مورد استفاده از استاندار زن در اين دوره و تغيير در معاونت ها، اظهار كرد: تلاش ما براين است كه چنانچه اين امكان وجود داشت اين كار را انجام دهيم. در رابطه با معاونت ها نيز تغييراتي خواهيم داشت./٨١٦/۲۰۲۵/ح

ارسال نظرات