۰۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸
کد خبر: ۵۲۱۸۲۵
وزیر اطلاعات:

فرمایشات رهبری چراغ راه دولتمردان در عرصه خدمت رسانی است

وزیر اطلاعات با اشاره به فرمایشات رهبری در عرصه خدمت رسانی به مردم گفت: رهبری سخنان حکیمانه ای بیان کردند که دولتمردان در عرصه خدمت رسانی باید مورد توجه قرار دهند.
وزیر اطلاعات حجت الاسلام علوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، امشب در مراسم گرامیداشت شهادت شهیدان رجایی و باهنر که در حوزه علمیه کمالیه خرم آباد  برگزار شد، گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای تجدید میثاق خدمت گزاران با امام شهدا، مقام معظم رهبری و ولی نعمتان است.

وی با ابراز امیدواری از اینکه اقدامات مؤثری در عرصه خدمت رسانی به مردم صورت گیرد، افزود: در این راه باید از راه اهل بیت(ع) و شهدا الگوبرداری کنیم.

وزیر اطلاعات با اشاره به زحمات دولتمردان پس از انقلاب اظهار داشت: برای موفقیت در مسیر خدمت رسانی به مردم زمانی که در مسیر دوراهی خدمت قرار می گیریم، باید از ائمه(ع) الگو بگیریم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دولتمردان اظهار داشت: فرمایشات رهبری چراغ راه دولتمردان در عرصه خدمت رسانی است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در ادامه با بیان اینکه به جای احساس خصومت، احساس برادری کنیم، افزود: برای خدمت رسانی باید قدم های بیشتر و موثرتری را برداریم.

وی ادامه داد: همدلی، وحدت و برادری لازمه خدمت به مردم و انجام امور اصلی کشور است و باید این مهم در دستور کار دولتمردان قرار گیرد.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه در آیات قرآن به حفظ وحدت و همدلی تأکید شده است، ادامه داد: تعامل در کارها موجب موفقیت در این مسیر شده و در پیشبرد اهداف خدمت رسانی و حل مشکلات مردم نقش آفرین است.

حجت الاسلام والمسلمین علوی در ادامه با تأکید بر اینکه دولت و دولتمردان از انتقاد استقبال می کنند به شرطی که انتقاد سازنده باشد، افزود: انتقادکنندگان در انتقاد به دولت نباید به دنبال حرمت شکنی باشند چراکه تخریبها چیزی جز جنگ روانی علیه دولت نیست./۹۴۵۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات