۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲
کد خبر: ۵۲۱۰۰۸
رییس عقیدتی سیاسی ارتش در گفت و گو با رسا:

تمام تلاش ما تحقق امنیت فرهنگی در جامعه است

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی در رابطه با تقویت امنیت فرهنگی به جای فرهنگ امنیتی، گفت: تمام تلاش‌های ما در راستای امنیت فرهنگی است و در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چیزی به نام فرهنگ امنیتی نداریم.
حجت الاسلام و المسلمین محمد حسنی

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرگزاری رسا، درباره تلاش عقیدتی سیاسی ارتش برای تقویت امنیت فرهنگی به جای فرهنگ امنیتی، اظهار کرد: ما اصلا در سازمان عقیدتی سیاسی ارتش چیزی به نام فرهنگ امنیتی نداریم.

وی ادامه داد: تمام تلاش‌ ما در راستای امنیت فرهنگی است و در رابطه با غیرارتش مسؤولیتی ندارم و اظهار نظری هم نمی‌کنم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی گفت: فرهنگ یک واژه مشترک بین تمام سازمان‌ها و نهادهای کشور است که همچون قطعات یک پازل در کنار هم قرار می‌گیرند تا بتوانند اقدامات فرهنگی مشترکی را در جامعه داشته باشند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مورد انتخاب وزیر دفاع جدید نیز تأکید کرد: از انتخاب وزیر دفاع خوشحال هستیم و برای ایشان دعا می‌کنیم و آرزوی توفیقات داریم و ایشان موجب افتخار همگان است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسنی یادآور شد: اگر وزیر دفاع غیر از ارتش هم بود برای ما عزیز و محترم بود همانگونه که وزیر دفاع از هر نیرویی که باشد، برای ما عزیز و محترم خواهد بود.

وی در رابطه با همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با وزارت فرهنگ و ارشاد و وزیر انتخاب شده نیز تصریح کرد: همکاری طرفین می‌تواند فوق‌العاده زیاد باشد، همانگونه که قبلا هم این ارتباط وجود داشته است، چرا که ظرفیت‌های زیادی بین این دو سازمان است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز داشت: از این پس تعامل بین طرفین را افزایش خواهیم داد؛ اگر هم‌افزایی انجام شود نتایج بهتر و بیشتری خواهیم دید./816/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات