۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
کد خبر: ۵۲۰۸۲۱

سال تحصیلی حوزه علمیه آذربایجان شرقی فردا آغاز می‌شود

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی فردا پنجم شهریور با حضور علما و فضلای مدارس علمیه در تبریز برگزار می شود.
مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه اصفهان

حجت الاسلام احمد مطهری‌اصل، مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: سال تحصیلی طلاب مدارس علمیه استان یک ماه زودتر از دانشگاه‌ها؛ فردا طی مراسمی باشکوه در تبریز به صورت رسمی آغاز خواهد شد.

وی با بیان این‌که مراسم آغاز سال تحصیلی حوزه علمیه آذربایجان شرقی با حضور حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: این مراسم از ساعت 9 صبح در حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) تبریز برگزار می شود.

مدیر حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی که به تازگی از سوی نماینده ولی فقیه در استان در تبریز مشغول به فعالیت شده است، با اشاره به حرکت به رشد مدارس علمیه آذربایجان شرقی به لحاظ کمی و کیفی گفت: قدردان تلاش های و فعالیت های حجت الاسلام والمسلمین انتظاری در دوران مسؤولیت‌شان هستم و قطعا اقدامات اثربخش آن عالم فرهیخته تداوم خواهد داشت.

حجت الاسلام مطهری‌اصل با بیان این‌که احیای جایگاه تاریخی حوزه علمیه آذربایجان نیازمند جدی و مدیریت جهادی است، گفت: از هیچ تلاشی در این زمینه فروگذار نخواهم بود و سعی خواهم کرد با بهره‌مندی از نکته نظرات بزرگان و صاحب‌نظران حوزه در تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنم.

وی با اشاره به جلسه اخیر شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در بیت امام جمعه تبریز اظهار داشت: ریاست عالی حوزه علمیه آذربایجان شرقی دیدگاه‌های ممتاز و ارزشمندی نسبت به تعالی جایگاه حوزه علمیه استان دارد و خوشبختانه مصوبات ارزشمندی در این جلسه صورت گرفت./935/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات