۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۵۲۰۶۸۳
مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

ولایتمداری، استکبارستیزی و دفاع از حقوق محرومان مولفه های دولت موفق است

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تبریک فرا رسیدن هفته دولت، گفت: ولایتمداری، استکبارستیزی، انقلابی گری و دفاع از حقوق محرومان مولفه های دولت موفق است.
حجت الاسلام سروستانی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته و هفته دولت را به دولتمردان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: ولایتمداری، استکبارستیزی، انقلابی گری و دفاع از حقوق محرومان مولفه های دولت موفق است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: هفته دولت فرصت مغتنمی است تا خدمات ارزشمندی که از سوی نظام به مردم ارائه می شود تبیین شوند و در یک تعامل و رابطه صمیمی میان مردم و دولت و نظام جمهوری اسلامی مردم نسبت به عملکرد آنان با مطلع شوند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی به رهبری مقام عظمای ولایت و رهبری در این مقطع حساس و هدایت و حمایتی که معظم له از همه دولت‌ها داشتند و خدمات ارزشمند دولت‌ها تاکنون توانسته مسیر انقلاب را به خوبی دنبال کنند و همواره مسیری که می تواند راه صحیح مسؤولان را به آنها نشان دهد تدابیر و رهنمودهای رهبری است و این فرضی است بر همه مسؤولان.

حجت الاسلام سروستانی تاکید کرد: قدرتی که نظام اسلامی با رهبری های حضرت امام و مقام معظم رهبری و حمایت مردم به دست آورد یک واقعیت انکار ناپذیر است که امروز نظام اسلامی را به عنوان کشوری مقتدر به همه جهانیان معرفی می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: برای حفظ این دستاورد عظیم همواره باید این رهنمودها سرلوحه کار دولتمردان قرار گیرد و با برنامه‌ریزی مناسب از سوی دولتمردان امور جاری مملکت به خوبی دنبال شود.

وی افزود: امروز، مثل گذشته توجه به اهداف انقلاب اسلامی و تکیه بر باورهای دینی و قدرت داخلی می توانند مسیر روشن انقلاب را استمرار بخشد.

حجت الاسلام سروستانی با بیان این که نظام اسلامی ما حاصل خون شهداست، گفت: در قریب به چهار دهه از انقلاب الگوهای بزرگی از جمله رجایی و باهنر داریم که شخصیت‌هایی بودند که از قشر ضعیف جامعه پرورش یافته و توانستند با ساده‌زیستی، روحیه انقلابی، استکبارستیزی و دفاع از حقوق محرومان و تلاش در جهت توسعه عدالت اجتماعی و از همه مهمتر، ولایتمداری الگوهای بارزی ارائه دهند که دولتمردان باید با تاسی از این شخصیت های بزرگ مسیر انقلاب را با قدرت دنبال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: یکی از اموری که باید با شدت در جامعه مورد اهتمام باشد حفظ وحدت میان مردم و دولت است زیرا همه مسؤولان بدون حمایت نمی تواند در برنامه ها موفق باشند و وحدت مایه امید است مردم باید از دولت حمایت کنند و دولت هم در مسیر انقلاب به مردم خدمت کند.

وی گفت: امید است با حفظ روحیه وحدت صمیمیت جریان ارزشمند انقلاب با سرعت به اهداف خود برسد و مردم هم اگر دولتمردان به تعهدات خود عمل کنند قدردان آنها هستند کما این که تا کنون این مهم وجود داشته است./۸۳۳/پ203/ب1

ارسال نظرات