۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵
کد خبر: ۵۱۹۸۲۶
وزیر دادگستری:

ارتقای روابط میان قوای سه‌گانه مورد توجه است

وزیر دادگستری با اشاره به اهمیت ارتقای روابط میان قوای سه گانه، گفت: ارتقای روابط هرچه بهتر قوای سه گانه و مسائل مشترک مورد توجه قرار می گیرد.
سید علیرضا آوایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری در مراسم تودیع و معارفه رییس وزارت دادگستری که صبح امروز در این وزارتخانه برگزار شد، گفت: وظیفه خود می دانم از رییس قوه قضاییه، رییس جمهور، نمایندگان مجلس و از حجت الاسلام پورمحمدی تشکر کنم.

وی ادامه داد: ارتقای روابط هرچه بهتر قوای سه گانه باید مورد توجه قرار گیرد، گاهی یک سخن نه چندان پخته، یک اقدام کارشناسی نشده، یک بی مهری و یک ارزیابی غیر دقیق استعداد آن را دارد که کشور را به هم بریزد، امید مردم را به یأس، دشمنان را شاد و نظام و مردم را با چالش مواجه سازد.

آوایی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: اگر یک قدم در اصلاح کشور برداشته شود فقط خدا اجرش را می‌داند و اگر دلی شکسته شود و دشمن شاد شود معلوم نیست تمام عبادت هایمان به باد نرود، بنابراین وظیفه داریم برای صیانت از خون ایثارگران نماز شب خوان و جانبازانی که نمی توانند ده دقیقه بخوابند به یکدیگر کمک کنیم. باید خوبی های خود را آشکار و بدی های یکدیگر را بپوشانیم.

وی ادامه داد: جایگاه سازمان تعزیرات بسیار مهم است، ضرورت این سازمان مشخص است و باید در کنار خدماتی که این سازمان به کشور انجام می دهد مراقب باشیم ظلمی بر مردم انجام نشود، ظلم سبب کاهش عمر حکومت ها می شود.

وزیر دادگستری بیان داشت: مساله احیای حقوق عامه از اهمیت بالایی برخوردار است، این مساله اختلافی نیست، مسائل مشترک میان سه قوه به این اندازه است که اگر به آنها بپردازیم دیگر مسائل اختلافی مطرح نشود./811/پ202/ب1

ارسال نظرات