۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
کد خبر: ۵۱۵۵۴۲

دانشگاه قرآن و حدیث در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد

دانشگاه قرآن و حدیث برای سال تحصیلی ۹۷-۹۶ در مقطع کارشناسی از میان خواهران و برادران در دوره های حضوری و مجازی دانش پژوه می پذیرد.
هادی حجت دانشگاه قرآن و حدیث

هادی حجت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش دانشجو در دانشگاه قرآن و حدیث خبر داد و گفت: دانشگاه علوم قرآن و حدیث به عنوان یکی از مراکز وابسته به مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث با بهره مندی از امکانات مطلوب آموزشی وپژوهشی و استفاده از استادان مجرب برای سال تحصیلی 97-96 در مقطع کارشناسی از میان خواهران و برادران در دو رشته علوم قران و حدیث همچنین فقه و حقوق اسلامی در دوره های حضوری و مجازی قم و تهران دانش پژوه می پذیرد.

معاون آموزش دانشگاه قرآن و حدیث ادامه داد: پذیرش دانشجو درمقطع کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی از سوی سازمان سنجش انجام می شود؛ داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 96 شرکت کرده اند پس از اعلام نتایج اولیه می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی سازمان سنجش کد رشته های مجازی و حضوری این دانشگاه را نیز انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه قرآن و حدیث در رتبه بندی وزارت علوم از مراکز غیر دولتی، در میان مراکز سطح یک دانشگاه های کشور قرار گرفته است و بر اساس آمار رسمی سازمان سنجش نیز از نظر قبولی فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی در ارشد رتبه نخست کشوری در میان تمامی مراکز دانشگاهی و آموزش عالی را به دلیل قبولی 63 درصد فارغ التحصیلان به خود اختصاص داده است.

حجت اضافه کرد: علاقه مندان به شرکت در مقطع کارشناسی دانشگاه علوم قرآن و حدیث می توانند افزون بر اطلاعاتی که در دفترچه سازمان سنجش بیان شده است می توانند به سامانه اینترنتی دانشگاه به نشانیwww.qhu.ac.ir  مراجعه کنند.

وی در زمینه ظرفیت های پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم قرآن و حدیث گفت: ظرفیت رشته های دانشگاه در دوره های حضوری 120 نفر برای رشته علوم قرآن و حدیث و 60 نفر برای رشته فقه و حقوق اسلامی در دوره های حضوری و در دوره های مجازی نیز 200 نفر در رشته علوم قرآن و حدیث و 120 نفر در رشته فقه و حقوق اسلامی است./1324/ت۳۰۲/ی

 

ارسال نظرات