۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۵
کد خبر: ۵۱۵۳۶۴
مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مهمترین دغدغه تبلیغات اسلامی تقویت باورها و ارزشهای دینی است

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مهمترین دغدغه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تقویت باورهای اعتقادی و ارزشهای اسلامی جامعه است، گفت: صیانت از محتوای ارزشهای دینی و انقلابی از مهمترین وظیفه مردم به شمار می‌رود.
محمودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی گلپایگانی امام جمعه موقت شهرستان ورامین و مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، امروز با حضور در مسجد و مدرسه علمیه صفا با دیدار هیات امنای مسجد در جریان مشکلات و چگونگی برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های ملی و مذهبی مسجد قرار گرفت.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به راهکارهای جذب جوانان به مسجد و اقامه نماز جماعت، بیان داشت: در احیای مساجد باید به حضور جوانان و نوجوانان اهمیت داده شود بنابراین همه مسؤولان ذی ربط اعم از امام جماعت، هیات امنا و خادم مسجد باید در جذب این سرمایه‌های گرانسنگ تلاش کنند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با بیان اینکه به ایام غدیر خم نزدیک می‌شویم، ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب فرمودند: جوانان را باید با این گونه مراسم‌ها و جلسات انس داد؛ برگزاری جشن غدیر خم فرصت مناسبی برای جذب جوانان به انجام مناسک دینی و معنوی به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: مساجد شهر تهران باید کانون و محور اصلی مراسمات دینی و مذهبی باشند تا از این طریق بتوانند به نهاد شورای هماهنگی تبیلغات اسلامی در این عرصه کمک کرده باشند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به اینکه مهمترین دغدغه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسمات دینی و مذهبی تقویت باورهای اعتقادی و ارزشهای اسلامی است، گفت: صیانت از محتوای ارزشهای دینی و انقلابی وظیفه همگانی است.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران وجود حوزه‌های علمیه در جوار مسجد صفا را فرصتی ارزشمند برای طلاب و مردم منطقه دانست و تصریح کرد: وجود حوزه علمیه در جوار مسجد صفا بیانگر ظرفیت و سرمایه عظیم معنوی و فرهنگی است.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین در پایان خاطر نشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افتخار دارد که برای ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت(ع) فعالیت می‌کند بر هیمن اساس در برگزاری مراسم عید ولایت از هر نوع اقدامی در راستای اطلاع رسانی و تبلیغات در رسانه‌های ملی، مجازی و محیطی کوتاهی نخواهد کرد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات