۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۵۱۲۸۸۹
معاون مدرسه علمیه امام صادق زاهدان:

دولت‌مردان در سایه قرآن و دستورات الهی، حقوق شهروندی را برقرار کنند

معاون مدرسه علمیه امام صادق(ع) زاهدان حفظ حقوق شهروندی را عنصر اثرگذار برای نیل به اهداف متعالی قانون اساسی دانست و گفت: دولت‌مردان باید در سایه قرآن و دستورات الهی، این حقوق را رعایت کنند تا عدالت در جامعه برقرار شود.
حقوق شهروندی

حجت الاسلام محمدهادی هادیان‌فر، معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق(ع) زاهدان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان در خصوص تبیین حقوق شهروندی در دولت اسلامی گفت: کسانی که ضعف مالی دارند اقشار ضعیف جامعه را تشکیل داده و برخورداری از رفاه، داشتن سر پناه و معیشت مناسب حق مسلم آنان است.

وی با اشاره به لزوم آگاهی مردم از حقوق خود ادامه داد: اگر افراد جامعه به حقوق خود آشنا باشند روند رشد و توسعه در آن جامعه سریع‌تر خواهد بود.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه امام صادق(ع) زاهدان با تأکید بر اینکه برخی جریان‌های سیاسی و فرهنگی درصدد تفسیر حقوق شهروندی طبق میل خودشان هستند، خاطر نشان کرد: این جریانات پیوسته به فکر رسیدن به اهداف و امیال خود بوده و به اقشار ضعیف جامعه توجهی نداشته و در رأس هرم، خود را قرار می‌دهند.

وی حفظ حقوق شهروندی را عنصر اثرگذار برای نیل به اهداف متعالی قانون اساسی دانست و اظهار داشت: بنای حکومت اسلامی رعایت حقوق شهروندی است و دولت‌مردان باید در سایه قرآن و دستورات الهی، این حقوق را رعایت کنند تا عدالت در جامعه برقرار شود./۸۳۱/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات