۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۳
کد خبر: ۵۱۱۰۳۹
امام جمعه زرند:

حجاب بانوان جامعه اسلامی جواب کوبنده ای به دسیسه های دشمنان است

حجت الاسلام ابراهیمی با بیان اینکه حجاب بانوان جامعه اسلامی جواب کوبنده ای به تلاش ها و دسیسه های دشمنان است، گفت: دنیای غرب امروزه بهترین گزینه برای گرفتن دین و اخلاق از مسلمانان را در بی ‌حجابی و ‌بی‌ عفتی زنان مسلمان می‌داند.
امام جمعه زرند

حجت الاسلام علی ابراهیمی امام جمعه زرند، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، مقوله عفاف و حجاب را در جامعه امری ضروری خواند و اظهار کرد: یکی از دستورات اکید دین مبین اسلام حجاب و عفاف است که امروزه در تمام جوامع بشری عموما و در کشورهای اسلامی به ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بی‌حجابی یا کم‌حجابی آثار سوء اجتماعی، فرهنگی و اخلاقی در پی دارد، افزود: رعایت نکردن حجاب اسلامی جامعه را دچار بیماری ‌های روحی و جسمی می‌کند، خداوند ریشه حجاب و عفاف را در فطرت انسان قرار داده است، تا با به کارگیری آن به حیاتی مملو از سلامت و امنیت دست یابد.

امام جمعه زرند بیان کرد: زنان و دختران جامعه اسلامی ما باید با الگوگیری از سیره حضرت زهرا (س) حجاب اسلامی را رعایت کنند و به ‌عفاف و ارزش‌ های اسلامی پایبند باشند، و گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یک امر ضروری و غیر قابل انکار است.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: حجاب ارزش های درونی ما را نشان می دهد و باید گوهر درونی خود را با حجاب بیش از پیش حفظ کنیم و مبحث حجاب و عفاف به عنوان ارزش ‌های دین مقدس اسلام نباید به دست فراموشی سپرده شود.

وی خاطرنشان کرد: خانواده درنهادینه شدن فرهنگ عفاف و حجاب نقش موثری دارد و حجاب به معنای محدود کردن فعالیت‌ های اجتماعی زن نیست؛ بلکه زن می‌تواند با رعایت پوشش اسلامی در جامعه حضوری فعال داشته باشد.

امام جمعه زرند ادامه داد: دشمنان اسلام امروزه حجاب و عفاف را در کشورهای اسلامی از جمله ایران نشانه گرفته اند و درصددند تا با حربه های مختلف به اهداف خود دست یابند، ولی ملت ایران با بصیرت کامل این اجازه را به آنان نخواهد داد.

حجت الاسلام ابراهیمی با تأکید بر ابنکه حجاب بانوان جامعه اسلامی جواب کوبنده ای به تلاش ها و دسیسه های دشمنان است، یادآور شد: استفاده ابزاری کشورهای غربی از زنان مایه تأسف و شرمساری بشریت به شمار می رود، بنابراین زنان جامعه اسلامی باید در این راستا با بصیرت و هو شیاری کامل اجازه ندهند این فرهنگ به کشورهای اسلامی نیز تسری یابد.

وی در پایان اضافه کرد: دنیای غرب امروزه بهترین گزینه برای گرفتن دین و اخلاق از مسلمانان را در بی ‌حجابی و ‌بی‌ عفتی زنان مسلمان می‌داند، از این رو هدف استکبار برای تسلط به مسلمانان ترویج بی‌ حجابی و بی عفتی است که می طلبد زنان و مردان مسلمان در این راستا با بصیرت تمام دشمنان اسلام را در پی رسیدن به اهداف پلید خود مأیوس کنند./302/9709/ب1

ارسال نظرات