۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۵۰۸۵۸۱
امام جمعه تبریز:

حربه اقتصادی برنامه امروز دشمن برای تقابل با نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با بیان اینکه مهم‌ترین مسأله امروز کشور اقتصاد است، گفت: دشمن امروز با حربه اقتصادی برای تقابل با نظام اسلامی وارد شده است.
امام جمعه تبریز، حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم امروز در دیدار مدیران و کارکنان اداره کل استاندارد استان با بیان اینکه مهم‌ترین مسأله امروز کشور اقتصاد است، اظهار داشت: دشمن امروز با حربه اقتصادی برای تقابل با نظام اسلامی وارد شده است.

وی خاطرنشان کرد: دشمن زمانی که از نبرد نظامی و تقابل سخت کار به جایی نبرد روی به تقابل نرم آورد، فرهنگ و اقتصاد دو عرصه حساس نبرد امروز با دشمنان نظام اسلامی است، دشمن می خواهد با حربه تحریم، جمهوری اسلامی ایران را از پای در آورد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه رهبر انقلاب چندین سال است شعار سال را با اقتصاد آمیخته است، گفت: اقتصاد مقاومتی راه حل این شرایط سخت است که مورد تأکید رهبر انقلاب قرار دارد، تحقق اقتصاد مقاومتی باید از سوی مردم و مسؤولان با قدرت و شدت مورد توجه باشد.

وی با اشاره به ملزومات اقتصاد مقاومتی و اهمیت توجه به آنها، خاطرنشان کرد: از جمله ملزومات اقتصاد مقاومتی توجه به تولید داخلی و رونق آن است، با رونق تولید مشکل اشتغال جوانان نیز حل خواهد شد، بانک ها نیز لازم است نقش خود را با ارائه تسهیلات مناسب در اقتصاد ایفا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم تکیه بر اقتصاد تک‌محصولی و نفتی را مانعی بر تحقق برنامه‌های موجود در سند چشم‌انداز توسعه کشور دانست و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به حمایت از تولید ملی برای حضور پرقدرت در بازارهای بین‌المللی هستیم، مسؤولان بایستی در عمل نسبت به حمایت از تولیدکننده ایرانی وارد میدان شوند.

وی با بیان اینکه از جمله الزامات اقتصاد مقاومتی توجه به تولید محصولات با کیفیت و استاندارد است، تأکید کرد: برای مصرف محصولات داخلی نیازمند فرهنگ سازی و ارتقا کیفی محصولات کشور هستیم، ارتقا سطح کیفی محصولات و تولید محصول استاندارد برای جذب مشتری هستیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت توجه بیش از پیش به استاندارد سازی محصولات تولیدی کشور، گفت: این اقدام در افزایش کیفیت محصولات داخلی نقش بسزایی در گرایش به خرید محصولات داخلی دارد و این امر در تحقق اقتصاد مقاومتی بسیار مؤثر است./854/پ۲۰۳/ج۱

ارسال نظرات