۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۵۰۶۷۹۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین:

جامعه در زمینه فرهنگ گرفتار جنگ نرم دشمن است

حجت الاسلام نعمت اللهی توجه به فرهنگ را در جامعه از سوی متولیان امر ضروری دانست و گفت: جامعه در زمینه فرهنگ گرفتار جنگ نرم دشمن است.
حجت الاسلام علی نعمت الهی

حجت الاسلام علی نعمت اللهی مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به موضوع فرمان آتش به اختیاری در مسائل فرهنگی، گفت: همه مردم مطابق اصول و ضوابط دینی باید به مسائل فرهنگی و اجتماعی جامعه توجه داشته باشند و خود را مسؤول بدانند.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از فرمان آتش به اختیاری مطابق اصول و چارچوب نظام، افزود: فرمان آتش به اختیاری باید مطابق با اصول و چارچوب نظام صورت گیرد و باشد متوجه باشیم که این فرمان برای مقابله با دشمن خارجی مشترک صادر شده و نباید موجب تخریب نیروهای داخلی شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی قزوین در ادامه با بیان اینکه امروز خود رهبر با تمام قدرت وارد صحنه شده است، اظهار کرد: امروز رهبر برای مقابله با دشمن یک تنه و با تمام قدرت وارد صحنه شده اند اما این حضور به تنهایی کافی نیست زیرا جامعه اسلامی در لایه های زیرین خود به سربازانی آماده و گوش به فرمان هم نیازمند است.

وی در ادامه توجه به فرهنگ در جامعه از سوی متولیان امر را ضروری دانست و ابراز کرد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب درباره فرهنگ هنوز برخی از افراد نمی‌خواهند بپذیرند که ما در جنگ نرم قرار داریم از این رو لازم است متولیانی که در این زمینه تاثیرگزاری دارند وارد عمل شده و واکنش جدی از خود بروز دهند.

حجت الاسلام نعمت اللهی در ادامه با اشاره به نقش حکومت اسلامی در ارتباط با مسائل فرهنگی و اجتماعی، تصریح کرد: نقش حکومت اسلامی یک نقش دقیق و حساس است، بنابراین اگر به هر دلیلی در هر حوزه‌ای ‌کوتاهی و یا نواقصی دیده می‌شود همه ما مسؤول بوده و باید به وظایف خود عمل کرده و دیگران را هم ارشاد و راهنمایی کنیم.

وی در پایان گفت: ما وظیفه داریم در صورت مواجهه با کجی‌ها و انحرافات در خصوص مسائل فرهنگی موجود در جامعه هوشیارانه و بدون دخالت دادن خصومت‌های شخصی وارد عمل شده و تفاوت سلیقه‌ها را در میان جبهه انقلاب و دوستداران نظام بپذیریم و تلاش کنیم مطابق معیارها و مبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کنیم./873/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات