۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۰۶۵۲۵
آیت الله صفایی بوشهری:

آتش به اختیار؛ فعالیت انقلابی در بستر اندیشه های رهبری است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: آتش به اختیار به معنای هرج و مرج نیست، بلکه به معنای آن است که در بستر اندیشه های رهبر انقلاب به صورت فعال و انقلابی فعالیت شود.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، نشست دانشجویان فعال تشکل های دانشگاه های بوشهر با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیش از ظهر امروز برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست خواستار تداوم این جلسات شد و گفت: این جلسات و کنار هم نشستن ها را حفظ کنید.

امام جمعه بوشهر دانشجویان را به مطالبه گری و نقد سازده توصیه کرد و اظهار داشت: با حفظ حرمت و جایگاه ها باید انتقاد سازنده کرد، چرا که انتقاد عامل رشد و تعالی است و زمینه ساز بهره وری بالای شما و مجموعه هایتان می شود.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به واژه «آتش به اختیار»، گفت: در عمل انقلابی آتش به اختیار هستید، این حرف تازه ای نیست؛ امام راحل عظیم الشان ما هم فرمود آنجایی که دیدید انقلابی و فعال عمل نمی شود خود ورود کنید و پر تلاش و انقلابی کار را جلو ببرید اما نکته مهم آن است که آتش به اختیار به معنای هرج و مرج نیست، بلکه به معنای آن است که در بستر اندیشه های مقام معظم رهبری به صورت فعال و انقلابی فعالیت کنید.

وی با تقدیر از برگزار کنندگان این جلسه بیان داشت: خط مقابله جریان انقلاب اسلامی باید شناخته شود که در راس آن آمریکا، انگلیس و رژیم منحوس صهیونیستی است و باید این را تبیین و مشخص کنید.

گفتنی است در ابتدای این نشست دو تن از دانشجویان دغدغه های خود در زمینه مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، انتقاد از عملکرد برخی دستگاه ها و سازمان ها، گزارش از فعالیت های خود در فضای دانشگاه و چگونگی تعامل با جریانات انقلابی و مذهبی را بیان کردند./202/833/ب1

ارسال نظرات